Forbinde T68'eren til computeren
Fra : BorreBoy

Dato : 21-11-01 12:47

Hejsa.

Hvad skal man bruge til dette? En infrarød "ting" eller f.eks- Bluetooth?
Hvad hedder sådan et produkt egentlig, hvad koster det, og hvor kan man købe
det?

Jeg skal bruge det til at overføre billeder, og lege lidt med
kalenderfunktionerne.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : alwresuihalert

Dato : 21-11-01 16:02

snip
> [...]
købe
> det?
>
> Jeg skal bruge det til at overføre billeder, og lege lidt med

http://wap.sonyericssonmobile.com/software.asp?product=T65

Hvis du ikke har indbygget infrarød eller bluetooth i din PC, kan det købes
som ekstraudstyr.

Fra : BorreBoy

Dato : 21-11-01 16:08

"alwresuihalert" <lkjhlkjhliu@trdtdtrcv.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du ikke har indbygget infrarød eller bluetooth i din PC, kan det
købes
> som ekstraudstyr.

Det er netop dette ekstraudstyr jeg tænker på. Hvad hedder det egentlig, og
hvor kan man købe det? (det er til en stationær PC).

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 21-11-01 17:11

"BorreBoy" <borre@loveletters.dk> wrote in message

> [...]
og
> hvor kan man købe det? (det er til en stationær PC).

Det nemmeste er vel, at få fat i en USB==>IrDA tingest.
F.eks: http://www.sandberg.net/sandberg/hardware/13307.HTM

Best regards
Henrik Aarfeldt
---------------
Jury: Twelve people who determine which client has the better lawyer.

Fra : Fischer

Dato : 22-11-01 06:54

> Hvad skal man bruge til dette? En infrarød "ting" eller f.eks- Bluetooth?
> Hvad hedder sådan et produkt egentlig, hvad koster det, og hvor kan
> man købe det?

Kan man ikke bare få et serielt datakabel. Det må da være det billigste.

*Fischer

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 22-11-01 08:15

Fischer <express@get2net.dk> wrote in message
Bluetooth?

> Kan man ikke bare få et serielt datakabel. Det må da være det billigste.

Jo, det kan man sagtens.

Mvh Henrik.

Fra : BorreBoy

Dato : 22-11-01 11:50

"Henrik Aarfeldt" <haa@orangedk.com> skrev i en meddelelse

> Fischer <express@get2net.dk> wrote in message
> Bluetooth?

> Jo, det kan man sagtens.

Kan man også overføre billeder med et Datakabel?

/Thomas.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 22-11-01 16:16

"BorreBoy" <borre@loveletters.dk> wrote:

>"Henrik Aarfeldt" <haa@orangedk.com> skrev i en meddelelse

>Kan man også overføre billeder med et Datakabel?

Ikke så enkelt som med IR, men det kan lade sig gøre. Het programmet
SendFile på http://www.christersson.org. Du skal også have installeret
Ericsson Phone Monitor - den kan du finde på
www.sonyericssonmobile.com/T68 under download.

Peter

Fra : BorreBoy

Dato : 22-11-01 16:21

"Peter Rongsted" <nulldev@rongsted.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> SendFile på http://www.christersson.org. Du skal også have installeret
> Ericsson Phone Monitor - den kan du finde på

Ok, mange tak.