Bas
Fra : Urban Skurk

Dato : 21-11-01 17:52

Hej!

Jeg bruger Soundblaster Live,og Cubase 5.0.
Jeg surfer en gang imellem på Samplenet,
men der har jeg ikke kunne finde en bas.
Altså en elektrisk bas.
Jeg kan kun finde synth-basser.
Jeg mangler en god rock-bas,
måske ala Sepultura's lavfrekvente, lidt slidte bas,med en smule dist.
Jeg kunne selvfølgelig bruge min bas,
men jeg syntes ikke Cubase er god til at lave lyden autentisk.
Nogen der kender et lydforum hvor en sådan bas kan findes?
Svar på skønnes

Mvh Urban Skurk

Fra : Kasper

Dato : 21-11-01 18:49

On Wed, 21 Nov 2001 17:51:47 +0100, "Urban Skurk"
<borger.louis@mail.tele.dk> wrote:

>Nogen der kender et lydforum hvor en sådan bas kan findes?
>Svar på skønnes

Prøv alt.binaries.sounds.samples.music

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Urban Skurk

Dato : 21-11-01 22:03

Kasper <nospam@for.me> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a2qnvto5m8g1d1ka8rqhds4q21m97s752m@4ax.com...

> Prøv alt.binaries.sounds.samples.music
>
> Tak for rådet,men for mig er det bare en masse tal,bogstaver og tegn.
Hvad er galt?

Mvh Urban Skurk

Fra : nikolaj borg

Dato : 21-11-01 23:43

"Urban Skurk" <borger.louis@mail.tele.dk> wrote in message

> Hvad er galt?

Filerne ligger binært, det smarteste er at få fat i en binær newsreader
såsom newsbin (www.newsbin.com) eller grabit (http://www.shemes.com/grabit/)

/Nikolaj

Fra : Invader Zim

Dato : 22-11-01 12:41

> [...]
> men jeg syntes ikke Cubase er god til at lave lyden autentisk.
> Nogen der kender et lydforum hvor en sådan bas kan findes?

Tag evt. et kig på Gigasampler/Gigastudio fra Nemesys.
www.nemesysmusic.com

Programmet er fantastisk at bruge sammen med eksempelvis Cakewalk Sonar.

-Invader Zim

np: Wumpscut - Bunkertor 7