leder efter film ...
Fra : Slyngel

Dato : 21-11-01 12:56

Hej gruppe... her er hvad jeg ved:

Filmen handler om nogle krigere(japanske samuraier/ninja'er eller lign), der
tager en gas-lignende substans der gør dem istand til at flyve/(hoppe meget
langt) og udføre diverse tricks... ala matrix / crouching tiger hidden
dragon ....

Mener at filmen er ca. 20-30 år gammel

Jeg mener også at kunne huske titlen som: "The SilverFox" men er langt fra
sikker... eftersom jeg har søgt efter den overalt på internettet... næsten

Håber i kan hjælpe mig med at finde den originale titel på filmen.

Hilsen Niels

Fra : nikolaj borg

Dato : 21-11-01 13:07

"Slyngel" <someone@microsoft.com> wrote in message
> [...]
> sikker... eftersom jeg har søgt efter den overalt på internettet... næsten
>
> Håber i kan hjælpe mig med at finde den originale titel på filmen.

Kunne du ikke bruge zwuppers svar fra igår? Det lød ellers virkelig
kvalificeret.

/Nikolaj