dl-804_router_problem/konfig
Fra : Jacques Chr. Anderse~

Dato : 21-11-01 16:33

erhmm...er der nogen der ved hvorn sådan en fætter fungerer?..

selvom jeg følger anvisning kommer jeg ikke på nettet!. :P
ved ikke om det er mellem:
NIC-router
eller
router-WWW

primære prob. er at jeg IKKE kan konfigurere den ved at skrive 193.168.0.1 i
adresselinien i min browser, som manualen beskriver!..
på forhånd tak!..
JCS Andsersen
_________________________________________ Jacques Andersen ICQ#:10825051
Current ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +278314210825051
More ways to contact me: http://wwp.icq.com/10825051

Fra : Jens

Dato : 21-11-01 18:01

"Jacques Chr. Andersen" <jacques@andersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> primære prob. er at jeg IKKE kan konfigurere den ved at skrive 193.168.0.1
> adresselinien i min browser, som manualen beskriver!..

Mener det er http://192.168.1.1 du skal skrive og ikke http://192.168.0.1,
men kan ikke huske det !
Mener du kan "resette" den til default indstillinger ved at sætte det samme
kabel i både WAN og LAN og så tænde den. Men prøv lige at checke manualen
først!

Det ville hjælpe en del såfremt du fortæller hvilken forbindelse du
har......

Jens

Fra : John Hultgreen

Dato : 23-11-01 18:19

Hvordan er det sat sammen, Kabeltype/længde?. Har du selv lavet kablerne ?
er dit netkort 10 eller 100mbit ?