Cisco 827 og World Online ADSL
Fra : Jakob Seedorff

Dato : 21-11-01 15:56

Hej,

Wold Online har tilbudt mig en opgradering fra ADSL til ADSL Erhverv.
Opgraderingen omfatter en ombytning af min Cisco 677 ADSL router, til
en Cisco 827.

Nu da jeg har modtaget 827'eren har jeg et problem. World Online har
ikke medleveret en udskrift af standardkonfigurationen, ligesom jeg
fik med til 677'eren. Da jeg ikke har noget grundlag at gå ud fra, ved
jeg ikke hvordan jeg skal få sat routeren op (ændre IP scope, slå DHCP
fra og ændre routes).

Jeg er klar over at 827 anvender et andet konfigurationssprog end
677'eren, men det må der være muligt at downloade/udskrive
konfigurationen til en text fil (således jeg kan se hvad jeg skal
ændre).

Hvem kan hjælpe mig? - hvad gør jeg?

mvh.

JSE

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 21-11-01 17:59

On 21 Nov 2001 06:56:13 -0800, jaksee@hotmail.com (Jakob
Seedorff) wrote:

> Nu da jeg har modtaget 827'eren har jeg et problem. World Online har
> ikke medleveret en udskrift af standardkonfigurationen, ligesom jeg
> fik med til 677'eren.

Du kan tage udgangspunkt i:
http://www.hojmark.org/x/tiscali-827.txt

-A