BB: DI-804
Fra : Svante Vinther

Dato : 21-11-01 17:23

Hej XDSL gruppe.

Jeg overvejer TDK BB, og efterlyser i den anlednig erfaringer med deres
anbefalede DI-804 router.
Så hvad er din erfaring med denne router?

Hvordan er opsætningsmulighederne i forbindelse med servere på eget interne
netværk?

Hvad med DHCP?

Hvad med lukning/åbning af porte?

Er Cisco 677 et alternativ?

Er det korrekt at man kan få en fast, istedet for 2 dynamiske IP'er?

M.v.h. Svante

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-11-01 18:15

21 Nov 2001 16:23:15 GMT, skrev Svante Vinther <yeah@right.com>:

>Jeg overvejer TDK BB, og efterlyser i den anlednig erfaringer med deres
>anbefalede DI-804 router.

Prøv i news:tele.internet.adsl, det er der brugerne er og
spørgsmålet hører hjemme.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : MD

Dato : 22-11-01 13:53

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
> 21 Nov 2001 16:23:15 GMT, skrev Svante Vinther <yeah@right.com>:
> Prøv i news:tele.internet.adsl, det er der brugerne er og
> spørgsmålet hører hjemme.
> --
Da det ikke er alle her i gruppen der hører under TDC vil jeg foretrække at
man henviser til dk.edb.netværk, så kan vi andre også få glæde af eventuelle
svar.

Mvh. MD