Skærme
Fijala 3554
ALDI 17T
Fra : Bjarni nielsen

Dato : 21-11-01 17:33

Hej

Har lige købt en 17 fra ALDI!

Meeen skulle de skærme ikke være med et Fladt billede rør??
Den har sgu sammen billede rør som min gammel Compaq skærm!
Men den køre 1024X786 I 100HZ og billede er faktisk helt okay på den!

Håber nogen kan hjælpe mig!

Mvh
Bjarni nielsen

Fra : Peter Andersen

Dato : 21-11-01 17:38

"Bjarni nielsen" <bjarni.n@mobilixnet.dk> wrote in message
> Hej
>
> Har lige købt en 17 fra ALDI!
>
> Meeen skulle de skærme ikke være med et Fladt billede rør??

Det står der ikke nogen steder....

> Den har sgu sammen billede rør som min gammel Compaq skærm!
> Men den køre 1024X786 I 100HZ og billede er faktisk helt okay på den!
>
> Håber nogen kan hjælpe mig!

Med hva? måske kan du levere den tilbage, men du skulle nok ha aftalt det
med forretningen inden!

Fra : Bjarni nielsen

Dato : 21-11-01 17:54

Hej

Der står på kassen og manualen at det er med FlatScreen Billedrør!
Ellers har jeg jo 8 dages fuld returret!
Nogen som har købt denne skærm?

Mvh
Bjarni nielsen

Fra : Christopher Ostenfel~

Dato : 21-11-01 19:04

Hvad er refresh-raten på andre opløsninger, som 1280*1024 og 1600*1200? Jeg
overvejer også en sådan anskaffelse.

på forhånd tak

mvh
Christopher

Fra : Lars

Dato : 26-11-01 20:39

On Wed, 21 Nov 2001 17:53:46 +0100, "Bjarni nielsen"
<bjarni.n@mobilixnet.dk> wrote:

>Der står på kassen og manualen at det er med FlatScreen Billedrør!

FlatScreen (eller Flat Square) betyder normalt ikke at
billedrøret er helt fladt, blot at det buer mindre end skærme der
buer mere...

vh
--
Lars,