6210 slukker
Fra : Michael Jensen

Dato : 21-11-01 10:01

Hej

Er der nogen der har erfaring med 6210, der slukker og ind i mellem er meget
langsom i menuerne??

Software v 05.27 01-08-01 npe-3 (c) nmp

Fra : Bernhard Mogens Ege

Dato : 21-11-01 10:39

> Hej
> Er der nogen der har erfaring med 6210, der slukker og ind i mellem er meget
> langsom i menuerne??

> Software v 05.27 01-08-01 npe-3 (c) nmp

Jeg opdagede at min slukkede en gang i mellem og så rensede jeg
batterikontakterne. Siden har den ikke slukket sig selv.

Det med at den er langsom i menuerne har jeg ingen forklaring på.

mvh Bernhard

Fra : Søren Kjærulff Ander~

Dato : 21-11-01 22:39

Vi har i firmaet ca. 20 stk 6210 - det er de ældste med f.eks. V03.01
21-08-00 NPE-3 der rent faktisk er mindst problemer med. Den slukker en gang
i mellem, men kører igen når den tændes på normal vis.

mvh
Søren

Fra : Brian Andersen

Dato : 24-11-01 21:11

Har selv den gamle version.
Og har tænkt på at få den opgraderet.
Men telefonen virker 110% , og jeg er meget tilfreds med.
Så det er måske dumt at gøre et ?

Kan man selv opdatere software i en 6210, og hvis hvor henter man
programmer.

6210 bruger.