Download af fil?
Fra : Bo Nielsen

Dato : 21-11-01 08:43

Er der ikke en der lige kan genopfriske min hukommelse.
Hvad er det man skriver i URL linien, hvis man linker til en fil på ens
harddisk, som folk skal kunne downloade. Jeg mener det er "file" foran
filnavnet, men jeg er ikke sikker.

Bo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-11-01 08:56

Wed, 21 Nov 2001 08:42:51 +0100, skrev "Bo Nielsen"
<bo.nielsen@jur.ku.dk>:

>Hvad er det man skriver i URL linien, hvis man linker til en fil på ens
>harddisk, som folk skal kunne downloade. Jeg mener det er "file" foran
>filnavnet, men jeg er ikke sikker.

Øhh - du da bare et normalt link ligesom, hvis det var til en
htmlside.

Resultatet vil se sådan ud i html:

Men, hvordan skal folk kunne downloade fra din harddisk?
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : KFC

Dato : 21-11-01 11:03

Ja det kunne jeg da også godt lide at vide....

Fra : Gevaldi

Dato : 21-11-01 20:02

"KFC" <kennbach@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja det kunne jeg da også godt lide at vide....
>
> "Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

Til KFC

Af alt det virvar der står her over, hvad var det så
du lige ville svare på.
Hvis du vil være venlig at klippe det væk du ikke svarer
på, og så sætte dit svar under det du svarer på, ja så
bliver det ganske mere overskueligt for vi andre at læse.

Det er jo ikke til at se hvilke af de to ovenstående
indlæg du henvender dig til.

/Gevaldi

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-11-01 13:08

"KFC" <kennbach@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja det kunne jeg da også godt lide at vide....

Hvordan man quoter og svarer på indlæg?
Så læs lidt her:
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk
"Sådan tror jeg" - http://www.sda-net.dk/~tror/

Fra : Bo Nielsen

Dato : 22-11-01 14:36

Selvfølgelig laver man bare et almindeligt link. Det kunne jeg jo bare ha
prøvet, men jeg syntes det lød for let til at være svaret.
Med hensyn til download fra min harddisk, så er det ikke min private
harddisk jeg mener, men den webserver jeg har stående her på mit arbejde.
Undskyld den forkerte formulering.

Bo

Fra : John Vedsegaard

Dato : 24-11-01 00:22

Jeg syntes nu ikke man skal fjerne de tidligere dele af en tråd, det er
meget rart at have det hele i én fil! Har alligevel gjort det her.
Mvh John

http://home19.inet.tele.dk/forlaget/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-11-01 01:01

Sat, 24 Nov 2001 00:21:31 +0100, skrev "John Vedsegaard"
<taform@c.dk>:

>Jeg syntes nu ikke man skal fjerne de tidligere dele af en tråd, det er
>meget rart at have det hele i én fil! Har alligevel gjort det her.

Citer et par linjer af det du svarer på og svar under det du
citerer.

Og hvis man svarer på flere ting i et indlæg så skriv dit svar i
mellem det du svarer på.

Ganske som jeg f.eks. gør.

Ellers kan det jo ende med at et indlæg bliver på måske 500
linjer til sidst og helt uoverskueligt.

--
med venlig hilsen
Knud