Antennestøj Nokia 3210
Fra : Torbenth

Dato : 21-11-01 01:22

Hej.

Har været så uheldig at købe en brugt 3210, som skulle være 100% iorden. Det
er den ikke, der er antennestøj (summen) som jeg kan få til at forsvinde ved
at skjule telefonen i hånden når jeg snakker. Men det er jo ikke holdbart i
længden.
Kender nogen til problemet og hvordan det løses. Kan selvfølgelig gå til en
Nokia-shop eller Telecom. men hvis problemet kunne løses uden den store
udgift vil jeg blive glad.

Mvh.
Torben

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 21-11-01 15:20

Hej

"Torbenth" <torbenth@it.dk> wrote:
> [...]
>at skjule telefonen i hånden når jeg snakker. Men det er jo ikke holdbart i
>længden. Kender nogen til problemet og hvordan det løses.

Din telefon behøver ikke være dekfekt ! - Det du omtaler er et ganske
normalt forekommende fænomen, uanset telefon mærke/model, normalt
"kommer og går" det, afhængig af en masse forskellige forhold.

Prøv at flytte/vende dig når du snakker, eet sted vil brumme, andre
ikke, hvis du kommer på en anden sender forsvinder/kommer det osv osv.

Ok, hvis det er konstant og hele tiden, så kan det måske være en fejl,
men i og med at du kan få det væk ved at holde om telefonen, tror jeg
blot at det er alm. GSM støj...

--
M.v.h. Ole®

Fra : Torbenth

Dato : 21-11-01 17:23

Ole Rasmussen skrev i meddelelsen
<4ednvt4uohs6ja3q5ur2ch4k3h7j6av2ab@195.24.12.24>...
> [...]
>
>Ok, hvis det er konstant og hele tiden, så kan det måske være en fejl,
>men i og med at du kan få det væk ved at holde om telefonen, tror jeg

Hej.

Det må være en fejl ved telefonen. Jeg har 2 Nokia 3210 og 1 Ericsson GA628
og det er kun omtalte telefon som laver det nummer. Og det er helt ligemeget
hvordan jeg vender mig.
Jeg må nok futte ud til et telecom center og få dem til at kigge på den.

Mvh.
Torben

Fra : Fischer

Dato : 22-11-01 06:53

> Din telefon behøver ikke være dekfekt ! - Det du omtaler er et ganske
> normalt forekommende fænomen, uanset telefon mærke/model, normalt
> "kommer og går" det, afhængig af en masse forskellige forhold.

Det har jeg ALDRIG oplevet!

*Fischer

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 22-11-01 13:57

Hej

"Fischer" <express@get2net.dk> wrote:

>Det har jeg ALDRIG oplevet!

Hm - Så tror jeg du har været heldigere end de fleste

--
M.v.h. Ole®

Fra : Fischer

Dato : 22-11-01 14:37

> Hm - Så tror jeg du har været heldigere end de fleste

Altså - jeg har prøvet en del udfald (korte, lange, totale), forvrængede
stemmer o.s.v.
Men aldrig en "summen" der forsvinder når man lægger hånden over telefonen
(antennen)?

*Fischer

Fra : Torbenth

Dato : 22-11-01 16:39

Fischer skrev i meddelelsen
<3bfcff93$0$734$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>Men aldrig en "summen" der forsvinder når man lægger hånden over telefonen
>(antennen)?

Hej

Har lige været på et Nokia Instant Service Center og fået lavet telefonen.
Pris kr. 450,00

Connectors rettet, justeret samt opdateret til 6.00 og nu er problemet løst.

Mvh.
Torben