Problem 5110
Fra : Jørgen Nissen

Dato : 20-11-01 23:51

Hej!

Jeg har fået en kammerats Nokia 5110 som pludselig ikke rigtig virker.
Man kan ikke ringe op fra den (får 3-klangstone), og man kan heller
ikke ringe til den. SMSer kan fint sendes til telefonen.

I det øjeblik man ringer til telefonen skifter displayet fra Telmore
til TDK-Mobil - og et øjeblik efter tilbage igen - der sker altså et
eller andet - men opkaldet går ikke igennem.

Jeg har prøvet at genetablere standardopsætning uden det virkede. Har
i nogle andre gode råd til hvad jeg skal gøre? Jeg har både datakable
og flasherkable.

hilsen Jørgen

Fra : Martin Müller

Dato : 22-11-01 20:09

On Tue, 20 Nov 2001 23:50:31 +0100, Jørgen Nissen <nissendk@mailme.dk>
wrote:

[Klip Start]
>Jeg har prøvet at genetablere standardopsætning uden det virkede. Har
>i nogle andre gode råd til hvad jeg skal gøre? Jeg har både datakable
>og flasherkable.
[Klip Slut]

Bare et bud (uden at vide om det hjælper) - kan det være sim-kortet
som din kære 5110'er ikke kan tåle?

hilsner
Martin Müller

Fra : ArneJohannsen

Dato : 23-11-01 17:04

Hej Jørgen.

Din problembeskrivelse tyder desværre på, at din telefon er blacklistet.
Vanskelighederne kan dog også være forårsaget af en række andre
problemer, men det er med sikkerhed mest hensigtsmæssigt at kontakte dit
teleselskab for at få førstnævnte undersøgt.

Mvh.

Arne Johannsen

http://www.kandu.dk/