NOKIA 6510 - Automatic keyguard ????
Fra : ZUM

Dato : 20-11-01 22:43

Nogen der ved hvad "Automatic keyguard" er ?

mvh Jan

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 20-11-01 23:18

Hej

ZUM <zum@mail.flashmail.com> wrote:

>Nogen der ved hvad "Automatic keyguard" er ?

Næh, egentlig ikke, men et gæt: Det kunne være en funktion som efter xx
antal sekunder automatisk låser tastaturet...

--
M.v.h. Ole®

Fra : Anders Ravn

Dato : 20-11-01 23:27

Hejsa

Iøvrigt noget Ericsson har haft i flere år... (Og nej, jeg er ikke
Ericsson-fan) *S*

Raven
-

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 21-11-01 11:13

"Anders Ravn" <anders@REMOVEthenetr.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Iøvrigt noget Ericsson har haft i flere år... (Og nej, jeg er ikke
> Ericsson-fan) *S*

Ja - og nu har ihvertfald R520'eren fået en måde hvor man kan slå den til
manuelt med kun to tastetryk - noget Nokia har haft i flere år.

Og nej, jeg er ikke Nokia-fan

Ebbe

[Slette, slette...]

Fra : FTW-81

Dato : 21-11-01 13:54

Hejsa...

Øhhh kan man &så godt få på Ericssonz der er ældre end R520´eren...

Og nej er hverken Ericsson eller Nokia Fan...

Ebbe Kristensen <ebbe@ekologic.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:x6LK7.36$ii4.1902@news.get2net.dk...

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 21-11-01 20:06

"FTW-81" <test1237@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa...
>
> Øhhh kan man &så godt få på Ericssonz der er ældre end R520´eren...

Okæh, min erfaring begrænser sig til SH888'eren. Her krævedes SVJH fire
tastetryk før tastaturet var låst - mod to på min første mobiltelefon - der
såmænd var en Nokia 2110.

Mvh Ebbe

Fra : Fischer

Dato : 22-11-01 06:55

> Okæh, min erfaring begrænser sig til SH888'eren. Her krævedes SVJH fire
> tastetryk før tastaturet var låst - mod to på min første mobiltelefon -
der
> såmænd var en Nokia 2110.

Jamen fidusen med Ericsson er jo netop, at man IKKE behøvede at trykke på
knapper ved at vælge automatisk lås.

*Fischer

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 22-11-01 07:58

"Fischer" <express@get2net.dk> wrote in message

> Jamen fidusen med Ericsson er jo netop, at man IKKE behøvede at trykke på
> knapper ved at vælge automatisk lås.

I daglig brug viste det sig ikke at være en fidus. Mit brugsmønster er:

Snakke
Lægge på
Låse tastatur
Lægge telefon i lommen

Jeg fandt hurtigt ud af at hverken

Snakke
Lægge på
-> Vente X sekunder
Lægge telefon i lommen

eller

Snakke
Lægge på
Lægge telefon i lommen
-> skulle rette hvad der nu gik galt fordi tastaturet ikke var låst

ikke passede mig videre godt. Så jeg fik indøvet de fire tastetryk,
SH888'eren krævede temmelig godt. Nu om dage hvor jeg bare skal trykke
"Menu, 3" er det selvfølgelig blevet lige så nemt som det var på min gamle
2110'er

Ebbe