Direkte adgang til andres kalender på Exch~
Fra : Gaffa

Dato : 20-11-01 21:50

Jeg har adgang til en del af mine kollegers kalendere i Outlook 2000 via
Exchange Serveren, men det irriterer mig at jeg hver gang skal ind i Outlook
2000 og så lukke den enkelte kalendere op manuelt.

Er der nogen mulighed for f.eks. at lave en genvej på arbejdsbordet,
hvorigennem jeg får direkte adgang til den enkeltes kalender (f.eks. én
genvej pr person) ???

Kan man evt. programmere sig ud af det ? Hvordan ?

Hilsen
Gaffa

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 20-11-01 22:29

"Gaffa" <xleineweb@post2.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen mulighed for f.eks. at lave en genvej på arbejdsbordet,
> hvorigennem jeg får direkte adgang til den enkeltes kalender (f.eks. én

Click drag'n'drop
dvs du åbner mappen (fx kalender) via properties for din Exchange server -
fanebladet advanced
Vælger view -> folder list
Vælger kalender for den anden mailbox du har åbnet, og trækker denne ud på
skrivebordet - eller hvor du nu vil gemme den

Du kan også vælge File -> Open -> liste over sidst åbnede foldere

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Gaffa

Dato : 22-11-01 07:47

Tak for dit svar, men jeg kan ikke rigtig få det til at virke. Har dansk
version af Office2000

Hvordan åbner jeg kalenderen via propoerties for min Exchange server ? Mener
du blot at jeg skal åbne min
Outlook som normalt eller på en anden måde ?

Hvis jeg åbner min Outlook kalender som normalt, så kan jeg ikke trække den
anden kalender ud på skrivebordet.

Hilsen
Gaffa

Fra : Claus Henriksen

Dato : 22-11-01 08:42

Punktet ligger - så vidt jeg da husker - i Funktioner -
Serviceprogrammer. Vælg Exchangeserver og derefter egenskaber.

Claus Henriksen

Fra : Erik Svensen

Dato : 26-11-01 13:31

Hej Gaffa,