leder efter film ... HJÆLP MIG plz ...
Fra : Slyngel

Dato : 20-11-01 21:16

Hej gruppe... her er hvad jeg ved:

Filmen handler om nogle krigere(japanske samuraier/ninja'er eller lign), der
tager en gas-lignende substans der gør dem istand til at flyve/(hoppe meget
langt) og udføre diverse tricks... ala matrix / crouching tiger hidden
dragon ....

Mener at filmen er ca. 20-30 år gammel

Jeg mener også at kunne huske titlen som: "The SilverFox" men er langt fra
sikker... eftersom jeg har søgt efter den overalt på internettet... næsten

Håber i kan hjælpe mig med at finde den originale titel på filmen.

Hilsen Niels

Fra : Zwupper

Dato : 20-11-01 21:25

"Slyngel" <someone@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sikker... eftersom jeg har søgt efter den overalt på internettet... næsten
>
> Håber i kan hjælpe mig med at finde den originale titel på filmen.

Jeg tror du tænker på filmen SAVIOUR OF SOULS
http://us.imdb.com/Title?0104322

I den film hedder en af karakterende Silver Fox, og da filmen for snart en
del år siden blev vist på DR, var den danske titel vist nok SØLVRÆVEN.

Dette var forøvrigt filmen der åbnede mine øjne over for den asiatiske
action genre.... Ååhh disse minder...

V.H.
Zwupper