Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
www.technikdirekt.de
Fra : PRESTIJ

Dato : 20-11-01 20:33

Er der nogen der kender Technidirekt's service??
Kan de levere til Danmark uden problemer (Told&moms)??

Jeg havde bestilt et Sony DCR-PC9 hos NYC for næsten 3 UGER siden men intet
er dukket op endnu.

På forhånd tak

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 21-11-01 08:38

"PRESTIJ" <prestij@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender Technidirekt's service??
> Kan de levere til Danmark uden problemer (Told&moms)??

Da de også er i EU, skal du betale moms i afsender landet, og der
kommer ikke dansk told på.

Det gør der derimod fra lande uden for EU

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Jens Christian Jense~

Dato : 21-11-01 14:14

"PRESTIJ" <prestij@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kender Technidirekt's service??
> Kan de levere til Danmark uden problemer (Told&moms)??

Jeg har brugt dem en del. De sender ordrebekræftelse pr. email. og varerne
kommer i løbet af få dage, med mindre de er i restordre.

I modsætning til visse andre i gruppen her, har jeg altid fået omgående svar
på henvendelser via email.

mvh
Jens Chr. Jensen

Fra : Jan Jespersen

Dato : 23-11-01 11:33

> I modsætning til visse andre i gruppen her, har jeg altid fået omgående
svar
> på henvendelser via email.
>
> mvh
> Jens Chr. Jensen

Jeg har også handlet med dem flere gange, og alle gange har de svaret
tilbage med det samme ved mail-forespørgsel.
Har normalt bestilt varene om mandagen og fået leveret torsdag. Jeg bestilte
et tidspunkt en scanner, men den var i restordre. Efter et stykke tid,
sendte jeg en rykker og fik med det samme svar om at de forventede at få en
sending fra Nikon til Europa inden for 3 uger. En uge efter modtog jeg
scanneren.

Mvh
Jan