Skærme
Fijala 3554
Medion (Aldi's 19") eller Samsung?
Fra : Peter Andersen

Dato : 20-11-01 19:40

Jeg kunne være lidt interesseret i den før omtalte fra Aldi..

Spørgamålet er bare om Samsungs SyncMaster 950P er bedre og så gi de 600kr
mere end jeg skal af med i Aldi??
http://www.idg.net/ic_732402_1794_9-10000.html
der ligger den jo på en top 10!!!

Er der nogen der har omtalte skærm fra Samsung eller Aldi? Så vidt jeg kan
se er de ringen rigtig test af de Medion skærme på nettet, så hvis nogen
køber en i morgen må vedkommende da gerne lige smide et par ord in på
gruppen om den

Fra : Jensn

Dato : 20-11-01 22:28

"Peter Andersen" <peterandersen@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne være lidt interesseret i den før omtalte fra Aldi..
>
> Spørgamålet er bare om Samsungs SyncMaster 950P er bedre og så gi de 600kr
> mere end jeg skal af med i Aldi??

Hej

Jeg ville helt sikkert købe Samsung'en !! Væsenligt bedre billede og
kvalitet - og ikke at forglemme - gensalgsværdien er også meget højere

Mvh.
Jensn

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 21-11-01 00:28

> Så vidt jeg kan
> se er de ringen rigtig test af de Medion skærme på nettet,

Har du prøvet google?

http://www.google.com/search?q=medion+monitor

Det første link er til en (tysk) ikke særlig flatterende anmeldelse af
medion 19" skærmen. Men hvad kan man forvente for 2kkr?

Google (blandt mange andre) kan hjælpe med at oversætte teksten til noget
der minder om engelsk - teknisk tysk er jo ikke altid lige nemt at forstå.

mvh
Jeppe Seidelin Dam