læg svarene her, please.
Fra : Jørn Jeppesen

Dato : 20-11-01 16:31

Hej alle.

DEr kommer så mange gode spørgsmål her, men man ser aldrig svar.
Er det fordi man sender til afsender, eller er der ingen svar.

hvis der svares vil det være dejligt og givende at se svarene her.

Med venlig hilsen
Jørn Jeppesen

Fra : Camilla Scharff

Dato : 20-11-01 21:32

"Jørn Jeppesen" <joern@email.dk> skrev...
> Hej alle.
>
> DEr kommer så mange gode spørgsmål her, men man ser aldrig svar.
> Er det fordi man sender til afsender, eller er der ingen svar.

Hej Jørn

Jeg tror ikke, at der er mange, som svarer direkte til afsender - ideen med
en nyhedsgruppe er jo netop, at man evt. selv kan finde svar via tidligere
stillede spørgsmål, samt at løsningerne kan diskuteres i gruppen - og det
ville jo gå helt fløjten hvis man svarer privat... Det er desuden dårlig
netikette at svare direkte (og ofte nytteløst, da mange bruger
fake-mailadresser, eller evt. gratis e-mailadresser, der sjældent checkes
(deriblandt mig selv), for at undgå alle spammailsene, der ofte følger med
ved brug af nyhedsgrupper ).

Altså må svaret på dit spørgsmål (som udgangspunkt) være, at hvis der ikke
er givet svar i gruppen, så er der nok slet ikke svaret på spørgsmålet...

Mvh. Camilla