1222
Fra : Svend Tveskæg

Dato : 20-11-01 15:37

Når man modtager en SMS fra tlf nummer 1222 hvem er det så fra?

/*Svend

Fra : Martin Müller

Dato : 22-11-01 20:13

On Tue, 20 Nov 2001 15:36:53 +0100, Svend Tveskæg
<tveskaeg@xxxtrashcan.dk> wrote:

>Når man modtager en SMS fra tlf nummer 1222 hvem er det så fra?
>/*Svend

Hvorfor? Bliver du spammet?

Et bud kunne være her : http://www.biip.dk/biip/info_faq.php
Prøv at kigge nederst på siden!

Hilsner
Martin Müller

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 23-11-01 19:26

On Thu, 22 Nov 2001 20:13:04 +0100, Martin Müller <mmdk2@hotmail.com>
wrote:

>Hvorfor? Bliver du spammet?
>
>Et bud kunne være her : http://www.biip.dk/biip/info_faq.php
>Prøv at kigge nederst på siden!

Ja jeg modtog valgflæsk fra 1222 og ville gerne vide hvorfra de har
fået fat i mit mobilnummer.

Fra : Martin Müller

Dato : 23-11-01 20:06

On Fri, 23 Nov 2001 19:26:22 +0100, Svend Tveskæg
<tveskaeg@xxxtrashcan.dk> wrote:

>Ja jeg modtog valgflæsk fra 1222 og ville gerne vide hvorfra de har
>fået fat i mit mobilnummer.

Ja, det kan jeg desværre ikke svare på - men, SMS spam er ved at tage
om sig. Jeg er lidt træt af at VIC kan få lov til at sende reklame SMS
til mig - uden at jeg kan gøre noget ved det.

Jeg tror sgu' på et eller andet tidspunkt så skal man betale Xtra for
ikke at modtage reklamer ... hrmmfr!

Ak ja - teknologi er fedt. Bare synd nogen synes de skal misbruge det!

hilsner
Martin Müller

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 23-11-01 23:01

Hej

Svend Tveskæg <tveskaeg@xxxtrashcan.dk> wrote:

>Ja jeg modtog valgflæsk fra 1222 og ville gerne vide hvorfra de har
>fået fat i mit mobilnummer.

Ja, jeg undrer mig også lidt. - Jeg modtog for nogle dage siden noget
tilsvarende, dog ikke valgflæsk, men noget reklameinfo fra Club Nokia
(som jeg ikke er medlem af) også fra et 4-cifret nummer, som jeg dog
ikke noterede mig. - Det mærkelige her er at mit mobilnummer er
hemmeligt/udeladt, og har altid været -så hvor har de fået det fra ?

--
M.v.h. Ole®

Fra : Benjamin Jensen

Dato : 24-11-01 16:25

Det kunne jo også være at du på et tidspunkt har været inde på en hjemmeside
hvor du har oplyst dit mobilnr. og du så derfra modtager sms'er.. Jeg kom
til at gøre det samme, og nu kan jeg ikk huske hvor det var, så jeg er
tvangsindlagt til at få diverse reklamer og konkurrencer tilsendt

Svend Tveskæg <tveskaeg@xxxtrashcan.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:0jqkvt0pdsvsr4fkku6g2ee0r95mn5thqc@4ax.com...