Åbne et hyperlink i et nyt vindue
Fra : Per R

Dato : 20-11-01 13:52

Hejsa,

Da jeg nu har et lidt specielt nyhedsopslag i vores database der gerne
skulle åbne i et nyt vindue er jeg røget ind i lidt problemer :(

Normalt taster vi bare linket ind som f.eks. www.JV.dk hvorefter det bliver
åbnet i samme vindue. Nu er spørsmålet jo så om jeg vil kunne tilføje et
eller andet i linket der åbner den i et nyt vindue istedet ??
www.JV.dk?_blank ???? nogen der kender en løsning ?

Kodemæssigt er det jo egentligt nedenstående jeg ønsker !

Mvh.
Per

Fra : Esben

Dato : 20-11-01 22:18