Nye telefoner fra Nokia..
Fra : Jacob Olsen

Dato : 20-11-01 09:45

wow de er seje.!! DAMN hvorfor ventede jeg ikke med at købe en ny.!!

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 20-11-01 16:35

Hej

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> wrote:

>wow de er seje.!! DAMN hvorfor ventede jeg ikke med at købe en ny.!!

Fordi du skulle bruge en ny telefon nu ! - de 2 spændende nye fra
Nokia, ud af de 3, kommer jo først til næste sommer

--
M.v.h. Ole®

Fra : Fischer

Dato : 20-11-01 16:35

> wow de er seje.!!

Tænker du på 3210-klonen med Wap og gummikant, eller den slæbbare
PDA-wannabe?

*Fischer

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 20-11-01 16:57

Hej

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> wrote:

>wow de er seje.!! DAMN hvorfor ventede jeg ikke med at købe en ny.!!

Fordi du skulle bruge en ny telefon nu ! - de nye fra Nokia kommer jo
først til næste sommer

--
M.v.h. Ole®

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 20-11-01 17:35

>wow de er seje.!! DAMN hvorfor ventede jeg ikke med at købe en ny.!!

Så kan du jo blive ved med at vente.....
I foråret købte jeg 8210 da jeg havde set 3330 jeg havde ventet på så
fortrød jeg (beholdte 8210'eren et eller andet skal man jo ringe fra) og
ventede på 8310 så kom t66 derefter t65 og nu t68 nu er jeg ved at springe
fra den igen over til 6510... den kommer nok til at koste lidt meget......

Men i baggrunden imens har jeg solgt min 8210 og købt min siemens C45.......
(okay ikke endnu hende der skal købe 8210'eren skal lige have løn først...
men 1450 er da til at vente på....)

Mvh.
Hans-Jacob