/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Nummerportabilitet: Sonofon -> Tiscali -> ~
Fra : Stephan Raaschou Nie~


Dato : 19-11-01 22:22

Jeg er bare så træt af Tiscali. Den 27/7 bestilte jeg et abonnement hos
Tiscali Mobile og sendte straks min skriftlige tilladelse til Tiscali om at
de havde rettighederne til at overføre mit Sonofon mobilnummer.

Mit Sonofon abonnement blev opsagt d. 07/11-2001 af Sonofon og jeg har siden
da været uden mobiltelefon abonnement, da jeg endnu ikke har modtaget et
SIM-kort fra Tiscali. Jeg har to gange pr. telefon (ca. 40 minutters
ventetid) og to gange pr. E-mail rykket for SIM-kortet uden at finde ud af
meget andet end at mit mobilnummer hænger fast et sted imellem Sonofon, TDC
og jer.

Efter fire måneders ventetid er min tålmodighed sluppet op og med udsigt til
at Tiscali hæver priserne pr. 15/12-2001 har jeg valgt at forsøge at
overføre mit mobilnummer til Telmore.

Hvad er nu det klogest at gøre, så jeg ikke mister mit mobilnummer i dette
nummerportabilitet kaos?

Skal jeg blot indsende en portabilitets-tilladelse til Telmore og tegne et
nyt abonnement hos Telmore? Evt. sende min opsigelse til Tiscali?

Eller skal jeg pænt vente endnu længere på mit SIM-kort, mens frustrationen
stiger og blot så opsige abonnementet når jeg har ringet de 100 kr.
oprettelse op til 1,50 kr/min.

PS. Så vidt jeg ved har Sonofon ikke længere rettighederne til mit nummer.
Problemet ligger hos TDC - siger Tiscali i hvert fald. Hvem tilhører numret
egentlig? Mig eller teleskaberne? Tilhører det kun mig, hvis jeg har et
abonnement?

På forhånd tak
Mvh. Stephan




 
 
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408617
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste