kom så Joey
Fra : Malene N.

Dato : 19-11-01 23:51

Godaften allesammen
"kom så Joey" skulle jo være en rimelig nem kommando at forstå for min
Cavalier på nu 3 mdr.
Men han fatter altså ikke lige, at hun skal komme, når vi kalder.
Er der nogen der sidder inde med et fif???
På forhånd, 1000 tak.
Malene

Fra : Finn Jensen

Dato : 20-11-01 06:49

"Malene N." <tmdm4@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Godaften allesammen

God morgen

> "kom så Joey" skulle jo være en rimelig nem kommando at forstå for min
> Cavalier på nu 3 mdr.

Nej for han er kun 12 uger og du har kun haft ham i 4 uger

> Men han fatter altså ikke lige, at hun skal komme, når vi kalder.
> Er der nogen der sidder inde med et fif???

Ja sæt dig på hug (helt ned) og klap i hænderne, eller på græsset, samtidig
med at du med en meget lys og glad stemme siger "kom så Joey, kom hen til
Moar ). Så skal han nok komme spænende. Og skal det være rigtig godt så
giver du ham en godbid når han kommer.

Hvis han stikker af en dag, så vender du dig om og render den anden vej,
altså væk fra ham. Jo hurtigere du kan løbe, jo bedre.

> På forhånd, 1000 tak.

Selv tak og god fornøjelse

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : pmj

Dato : 20-11-01 14:47

Hej Malene

Ikke alle hunde lærer lige hurtigt at dine ord betyder noget. I starten
er det mest tonefaldet de registrerer.

Et godt indkald opbygger man ganske rigtigt i en tidlig alder inden
selvstændigheden bliver alt for stor. Og det er en god ide at arbejde
med det hjemme, hvor der ikke er nogle andre fristelser.

Du kan finde en opskrift på min hjemmeside
http://home.worldonline.dk/~piasevy/Indkald.htm

Mange hilsener og held og lykke med Joey

Pia Johnsen

http://www.kandu.dk/