MySQL & PHP
Fra : Allan Møller

Dato : 19-11-01 22:34

Jeg kigger lidt på subj. men mangler lidt mere "for at komme igang"
Tidligere har jeg rodet lidt med Access databaser men mest for sjov. Kan jeg
ikke åbne min MySql database i Access ?
Jeg har prøvet men får nogle fejlmeddelser om "Fast bredde"
Findes der et grafisk miljø til MySql ? Jeg har kun fundet noget til Linux.

--

-- Allan Møller

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 19-11-01 23:18

"Allan Møller" <vogn33@12move.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der et grafisk miljø til MySql ? Jeg har kun fundet noget til
Linux.

Hvis du lover at spørge i news:dk.edb.database næste gang du har et
databasespørgsmål, får du lige et par links

Mascon - begrænset funktionalitet i freeware version
www.scibit.com

ArtAdmin - gratis med fuld funktionalitet
www.artronic.hr

Tonni Aagesen
agent29@mail1.stofanet.dk

Fra : Rasmus Weber

Dato : 20-11-01 15:23

<snip>
| Findes der et grafisk miljø til MySql ? Jeg har kun fundet noget til
Linux.
</snip>

PHPMyAdmin er et ret godt redskab til MySQL

http://phpmyadmin.sourceforge.net/

--
-Rasmus Weber

<? If ($problem != solvable):
Blame(Someone else);
Endif; ?>

Fra : Mads United

Dato : 20-11-01 15:56

> [...]
> Jeg har prøvet men får nogle fejlmeddelser om "Fast bredde"
> Findes der et grafisk miljø til MySql ? Jeg har kun fundet noget til

kig på www.webcafe.dk

de har glimrende kom i gang guides til subj.

Fra : Allan Møller

Dato : 20-11-01 18:17

> Linux.
>
> kig på www.webcafe.dk
>
> de har glimrende kom i gang guides til subj.

Jo tak. Det er den guide jeg brugt for at i det hele taget komme i gang med
MySQL.
Men der kun opsætnings info og ikke det jeg søger.

-- Allan

Fra : Mads United

Dato : 20-11-01 18:26

ikke kun : http://www.webcafe.dk/php/artikler/202/phpa202.php3