TDC Adsl og Win XP
Fra : Bjarne R. S.

Dato : 19-11-01 21:51

TDC kan ikke oplyse mig om jeg vil få problemer med min TDC Adsl
bredbåndforbindelse, hvis jeg begynder at bruge Win XP. De mener at nok kun
Win , ME 98 og 2000 kan bruges , men ved det ikke sikkert.

Kan nogen oplyse om de har prøvet denne forbindelse med XP og give erfaring
videre, så jeg ikke dummer mig
Venlig hilsen
Bjarne

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 19-11-01 22:52

"Bjarne R. S." <bjaf@pc.dk> wrote in message

> [...]
nok kun
> Win , ME 98 og 2000 kan bruges , men ved det ikke sikkert.

Ja, de er nogle fæle vrøvlehoveder! Det har da ikke en pind med dit
operativsystem at gøre.

Niels

Fra : alwresuihalert

Dato : 19-11-01 23:26

snip
> nok kun
>
> Ja, de er nogle fæle vrøvlehoveder! Det har da ikke en pind med dit
> operativsystem at gøre.

Jo, hvis der kræves ATM drivere. Men hvis det er en routerløsning, er det
ligegyldigt.

Fra : Carsten Jessen

Dato : 19-11-01 23:13

"Bjarne R. S." <bjaf@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Win , ME 98 og 2000 kan bruges , men ved det ikke sikkert.
>
> Kan nogen oplyse om de har prøvet denne forbindelse med XP og give

Hej Bjarne
Jeg ved ikke om det er nogen hjælp, men mit "Orange" ADSL fungerer uden
nogen problemer under Win XP. Jeg bruger min router som DHCP server også
køre det uden yderligere konfiguration.

MVH Carsten

Fra : [[ålle]]

Dato : 20-11-01 03:33

Typisk TDC
Jeg kører Netexpress 1024/256 i Win XP/UK uden problemer
af nogen art.

Fra : Bjarne R. S.

Dato : 19-11-01 23:37

Uha uha, her må jeg nok indrømme jeg slet ikke ved hvad I skriver om, for
jeg kører bare direkte til 2 computere via hub købt hos TDC.

Tak for jeres svar. Jeg tror jeg så skifter til XP når den kommer på dansk
den 27
Få forsat god aften
Hilsen
Bjarne