Nokia 8310 og IR
Fra : Centauri

Dato : 19-11-01 21:24

Nogen der har nogen erfaring med en Nokia 8310 og kommunikation til den via
IR?

Har nemlig hørt nogen der havde nogel problemer med at få det til at virke.

Og og der evt. var nogen der kunne anbefale en IR modul kan kan købe til sin
PC ?
Har nemlig set på T-Hansen's ChipIR til 350 Kr. men ved ikke om den er noget
værd, så hvis der er nogen der kan anbefale noget bedre/billigere sig
endelig til.

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 20-11-01 17:07

"Centauri" <kimj@sk.k64.dk> wrote in message news:9tbpj5$9gt$1@sunsite.dk...
> [...]
noget
> værd, så hvis der er nogen der kan anbefale noget bedre/billigere sig

Det virker fint hos mig. Bruger den indbyggede IR-port i min IBM Thinkpad
600X i Windows XP. Overførselshastigheden mellem telefon og computer opgives
til 1.1Mpbs.

--
Jimmy Nielsen

Fra : Kenny Jensen

Dato : 21-11-01 11:48

"Centauri" <kimj@sk.k64.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
via
> IR?
>
> Har nemlig hørt nogen der havde nogel problemer med at få det til at

Det virker fint på min Toshiba, jeg er faktisk ovrerasket over at telefonen
godt kan ligge lidt skævt på IR porten og alligevel fanger de hinanden.

KEnny