Lidt spændende nyt om Nokia 7650
Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 19-11-01 19:31

Nokia 7650

a.. Dual-Band (GSM 900 und 1800)
b.. Abmessungen: 114 x 56 x 26 mm
c.. Gewicht: 154 g
d.. Standby-Zeit: 90 - 230 Stunden
e.. Sprech-Zeit: bis zu 4 Stunden
f.. WAP 1.2.1
g.. HSCSD
h.. GPRS
i.. Bluetooth-Schnittstelle
j.. Infrarotschnittstelle
k.. E-Mail- und MIDP-Java-Unterstützung
l.. Betriebssystem Symbian
m.. MMS
n.. Farbdisplay mit 176 x 208 Pixeln
o.. integrierte Digitalkamera mit VGA-Auflösung (640 x 480 Pixel)
p.. Fotoalbum zum Speichern
von Bildern (4 MB)
q.. Möglichkeit zum Bilderversand
r.. Joystick mit 5-Wege-Navigation
s.. Vibrationsalarm
t.. integrierte Freisprecheinrichtung
u.. Voice-Dial

v.. Markteinführung: 2.Quartal 2002

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 19-11-01 19:41

"Nicholas F. Bryde" <nbryde@image.dk> wrote in message

> Nokia 7650

snip

hvad er det sjove ved den fon udover cam'et den er kun dual band, dyr og
kommer først engang næste år, er det ikke første gang i nyere tid at nokia
er så langt bagud?

Hygge

Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 19-11-01 19:55

"Flemming Lynggaard" <nospam@lynggaard.com> wrote in message

> snip
>
> hvad er det sjove ved den fon udover cam'et den er kun dual band, dyr og
> kommer først engang næste år,

absolut intet. Med spændende mente jeg også at det spændende at se hvad
Nokia med 7650 har at byde på i forhold til Ericsson T68.

> er det ikke første gang i nyere tid at nokia
> er så langt bagud?

Jo, prøv at kigge på vægten og størrelsen, den kan på ingen måde klare sig
over for Ericsson T68.

Fra : KGB

Dato : 19-11-01 21:33

Cam er godt
nokia's service og support er - desværre - også bedre en Ericssons
Og sidst må man gå ud fra at menuerne/sms er hurtig og ikke halter bagud

?

KGB

Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 19-11-01 21:48

"KGB" <KGB@NSA.PET> wrote in message news:9tbqk0$167r$1@news.cybercity.dk...

> ?

De går for at konkurre om samme kunder, prøv at sammenlign deres specs.

Fra : kaneNONOSPAM@fuckyou~

Dato : 19-11-01 20:37

Nokia's new 7650 model features GSM, HSCSD and GPRS support, as well as an
integrated digital camera plus support for WAP, Bluetooth, SyncML, IR, e-mail,
J2ME and MMS!

http://www.infosync.no/show.php?id=1120&page=1

og http://slashdot.org/article.pl?sid=01/11/19/1420220&mode=thread

og

hi-res pictures i dk.binaer
Subject: Nokia 7650 the new superphone

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 19-11-01 21:34

<kaneNONOSPAM@fuckyou.co.uk> wrote in message
> hi-res pictures i dk.binaer
> Subject: Nokia 7650 the new superphone

Hvad gør den til superphone? I dont get it..

Fra : dr. nrj

Dato : 19-11-01 21:39

154 gram, 26 mm tyk, 11,4 cm høj - den tilhører nærmere PDA kategori
end T68 kategori.

De 2 mobiler kan ikke sammnelignes, da de retter sig mod 2 forskellige
segmenter.

Alle mobil blade har ellers skrevet om "den nye T68 dræber fra Nokia"
- de må krumme tæer lige nu - Nokia 7650 har intet med T68 at gøre -
den vejer det dobbelte - og kan ikke betegnes som en lommetelefon.

Tro mig - jeg har ejet R380, der også vejede 154 gram - den var TUNG i
inderlommen.

Venlig hilsen/Kind regards

dr. nrj

mail: dr_nrj@no_spam_hotmail.com

Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 19-11-01 21:47

"dr. nrj" <dr_nrj@no_spam_hotmail.com> wrote in message
> 154 gram, 26 mm tyk, 11,4 cm høj - den tilhører nærmere PDA kategori
> end T68 kategori.

Ja, men sammenligningen med T68 er i øjnefaldende.

> De 2 mobiler kan ikke sammnelignes, da de retter sig mod 2 forskellige
> segmenter.

Det mener jeg ikke er helt korrekt. Nokia har givetvis prøvet alt at
efterligne nogle funktioner fra T68 samt tilføjet nogle i deres øjne gode
salgs features, som skal være med til at kapre kunder fra T68 segmentet.

> Alle mobil blade har ellers skrevet om "den nye T68 dræber fra Nokia"
> - de må krumme tæer lige nu - Nokia 7650 har intet med T68 at gøre -
> den vejer det dobbelte - og kan ikke betegnes som en lommetelefon.

Yep
Det er nogen som må føle sig snydt.