Program Efterlysning!
Fra : Gimmer

Dato : 19-11-01 18:05

hej.

findes der et program som kan overføre via netværk filer fra den ene
computer... ( så tænder du, jammen er manden dog gal, det kan alle jo) men
nej... Det er nemlig ikke alle filer, den skal kunne synkronisere to mapper
og overføre de filer som ikke er på den ene, men på den anden fra den ene
til den anden (fik du den?)

Eks...

Fil X på comp 1
denne fil er dog ikke på comp 2.

Fil X fra comp 1 til comp 2

dette skulle så ske bare ved at køre et program!

vh Gimmer

Fra : Christian Precht Jen~

Dato : 19-11-01 18:43

øhh okay!!!

nu skal vi lige være med!

du vil havde et program til at automatisk flytte alle filer i en mappe på en
computer til en anden?

Tja nu kunne det være sjovt at høre hvilket OS du køre??
--
Med Venlig Hilsen
Christian Precht Jensen

Fra : Gimmer

Dato : 19-11-01 18:55

Jeg køre XP

venlig hilsen Gimmer

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 19-11-01 22:35

Gimmer wrote:

> Jeg køre XP

I windows (nyere versioner) offline folder.

Ellers har cygwin rsync. (søg i google.com på: cygwin rsync)

Fra : Allan Møller

Dato : 19-11-01 19:30

> [...]
mapper
> og overføre de filer som ikke er på den ene, men på den anden fra den ene
Jeg er ikke sikker men prøver alligevel.

Hvad med windowscommander ? Så vidt jeg husker er der mulighed for at
synkronisere og sammenligne.

Det er et forsøg værd : http://www.windowscommander.de

-- Allan

Fra : Peter Loumann

Dato : 19-11-01 22:53

Mon, 19 Nov 2001 19:29:55 +0100, "Allan Møller" <vogn33@12move.dk>
wrote:

>Hvad med windowscommander ? Så vidt jeg husker er der mulighed for at
>synkronisere og sammenligne.

Ja da! Det kører bare.

hilsen p

Fra : Gimmer