spiser næsten ikke
Fra : Bent Fer

Dato : 19-11-01 17:19

Hej alle

Vores hunkat Chili (printerkatten) spiser næsten ikke mere, forandringen kom
fra den ene dag til den anden, hun virker ikke syg, spinder og er kælen som
altid, kan det være løbetid ? hun er fra maj måned, og endnu ikke
neutraliseret.

--
Venlig hilsen
Bent Fer

Fra : Christina K

Dato : 19-11-01 19:52

> [...]
kælen som
> altid, kan det være løbetid ? hun er fra maj måned, og endnu ikke

Hej Bent

Det kan være at hun har en tarminfektion, har du checket om hun har
feber? Vores Calibra, som faktisk også er fra maj, har lige været
igennem sådan en omgang. Jeg synes du skal tage til dyrlæge, i vores
tilfælde var behandlingen en sprøjte, piller med penicilin og skånekost.

Pøj pøj med hende

Mvh
Christina, Askepot og Calibra