Fra oprttelse til telefonen kan bruges!!
Fra : Henrik

Dato : 19-11-01 15:14

Hvor lang tid går der ca..?

Fra : Michael Jensen

Dato : 19-11-01 17:36

"Henrik" <micki24@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:iq8K7.49$8%.6470@news000.worldonline.dk...
> Hvor lang tid går der ca..?

Hos Orange kan du burge dit abonnement umiddelbart efter du har fået det
oprettet.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-11-01 17:56

Henrik skrev:

>Hvor lang tid går der ca..?

Det er meget svært at sige, når du ikke siger hvilket selskab du vil
oprettes hos. Jeg kunne bruge mit Telmore-kort da jeg fik det dagen
efter jeg havde bestilt i sin tid.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia 8310 uden SIM-lås - inkl. forsendelse: 3'699,-
Se http://www.simlock.dk/link/8310/

Fra : Henrik

Dato : 19-11-01 22:04

> Det er meget svært at sige, når du ikke siger hvilket selskab du vil
> oprettes hos
Det er hos debitel. Den er købt i formiddags og den skriver stadig
"Registrering af SIM-kortet mislykkeds" Er det sim kortet eller er det
debitel der ikke virker helt optimalt!?

mvh
henrik

Fra : Lars Christensen

Dato : 19-11-01 23:31

On Mon, 19 Nov 2001 22:03:31 +0100, "Henrik" <micki24@worldonline.dk>
wrote:

>Det er hos debitel. Den er købt i formiddags og den skriver stadig
>"Registrering af SIM-kortet mislykkeds" Er det sim kortet eller er det
>debitel der ikke virker helt optimalt!?

Har været ude for at en af mine venner har måttet vente over 1 uge før
han kunne bruge sit SIM-kort efter at han havde fået det. Minder lidt
for meget om de gode gamle dage med Teledanmark Mobil hvor jeg måtte
vente i næsten 14 dage efter at jeg havde købt min mobiltelefon før
jeg overhovedet kunne begynde at prale med den *LOL*

Lars

Fra : Christian

Dato : 19-11-01 20:45

Sonofon = 1 min.....