Hvorfor svarer ingen på mit indlæg?
Fra : Riishøj

Dato : 19-11-01 15:02

Jeg har lavet et shoppingsystem v.h.a. et javascript. Det har før fungeret
fint ved hjælp af Form2Mail på TDC's server. Hvordan får jeg det til at
fungere i en Frontpage 2000 formular? Problemet er, at jeg ikke kan få
resultatet af indkøbet som scriptet "checkout" returnerer "puttet" ind i
formularen, som sendes som email. Håber at nogen forstår mit
spørgsmål/problem og kan forklare hvordan.

Venlig hilsen
Riishøj

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-11-01 16:50

Mon, 19 Nov 2001 15:02:17 +0100, skrev "Riishøj" <riishoj@c.dk>:

[Indlæg fraklippet]

Svar på subject:

Måske fordi ingen kender et svar.

Det er jo ikke noget supportforum, men en nyhedsgruppe med
FP-brugere, hvor langt de fleste er amatører, som svarer på de
indlæg, som de kan og har tid og lyst til.

Man kan ikke forlange et svar.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Riishøj

Dato : 19-11-01 18:18

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> FP-brugere, hvor langt de fleste er amatører, som svarer på de
> indlæg, som de kan og har tid og lyst til.

OK, det er jeg jo godt klar over. Grunden til den provokerende
overskrift var jo bare, at jeg MEGET gerne vil have løst mit problem
og sikre mig, at nogen havde læst mit indlæg. Sorry

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-11-01 00:45

Mon, 19 Nov 2001 17:17:52 +0000 (UTC), skrev Riishøj
<info@assens-guiden.dk>:

>OK, det er jeg jo godt klar over. Grunden til den provokerende
>overskrift var jo bare, at jeg MEGET gerne vil have løst mit problem
>og sikre mig, at nogen havde læst mit indlæg.

Det kan jeg godt forstå, at du vil.

Men desværre er det ikke altid at nogen kan hjælpe.

Du kan evt. prøve på http://www.eksperten.dk.