The Conversation
Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 19-11-01 12:52

Jeg vil lige minde om The Conversation, der kommer på lørdag på Danmarkskanalen
1. Jeg synes, at dette mesterværk ofte bliver overset, når man taler Coppola.
Ikris

--
Posted from 213.237.104.171.adsl.by.worldonline.dk [213.237.104.171]

Fra : Morten Steen

Dato : 19-11-01 15:36

"The Conversation" er en fuldstændig suveræn film! HELT klart på min alltime
Top 10-liste. Mage til underspillet suspense skal man da lede længe efter.
Fantastisk thriller/drama, hvor Gene Hackman giver sin karrieres måske
største præstation.
Det bør lige nævnes at filmen er udkommet i en lækker DVD-udgave i Reg. 1,
med bl.a.to audio-commentaries. Kan varmt anbefales!
Og nyd så lige musikken.

"He'd kill us if he had the chance". (Ingen bitre bemærkninger hvis jeg har
fejlciteret. :))

Morten