Langsomt netvaerk
Fra : Stuffy

Dato : 19-11-01 12:54

Hej

Jeg har sat en P133 op med Windows 2000 og 128 MB RAM samt et 10/100 MBit
switchet netvaerk.

Den giver mig overførsler på 1.3 MB/S mens den samme konfiguration (dvs.
samme netvaerk og samme HD) på en dog nyere computer som var 350MHz gav mig
4.4 MB/S.

Jeg har forsøgt at give den 384 MB Ram men det hjalp intet.

Er der noget jeg kan gøre for at få hastighederne op?

Er ikke så interesseret i Linux og WIN98 som jo kræver mindre end 2000.

Tak, Jimmy

Fra : Christian Precht Jen~

Dato : 19-11-01 18:47

Jeg syntes du skulle være glad for at få 1.3mb/s ud af den 133!!

Du skal ikke forvente meget mere ud af den CPU som slet ikke kan køre
rigtigt 100mbit

> Er ikke så interesseret i Linux og WIN98 som jo kræver mindre end 2000.

hvad!!! måske kan linux få lidt mere ud af computeren hvis du sætter _ALT_
rigtigt men så tror jeg det er billigere/huritgere at køre en ny comp

--
Med Venlig Hilsen
Christian Precht Jensen