Eicon Diva problem
Fra : Michael Petersen

Dato : 19-11-01 12:20

Hej gruppe

Jeg har et problem med min Eicon Diva TA og Orange internet.
Min forbindelse går hele tiden istå når jeg henter mail med vedhæftede filer
eller f.eks beder den om at "resette list" under nyhedsgrupper. Den kommer
til omkring 4000-5000 grupper og så går den istå. Hvis jeg logger af og på
kan den godt hente igen men går istå igen. Problemet kommer også når jeg
bare surfer rundt på nettet. Den kan stå i 4-5 minutter og vente på at siden
bliver indlæst og den lille statusbar i bunden af browservinduet bevæger sig
ikke. Hvis jeg logger af og på kommer siden frem med det samme. Hvorfor gør
den dette og hvad kan jeg gøre for at få den til at holde op. Det har
tidligere fungeret helt fint med samme opsætning. Jeg har haft min pc
geninstalleret men problemet er det samme.
Jeg har snakket med Orange fejlservice og han foreslog et par AT strenge men
så kunne jeg slet ikke koble op på nettet. Derefter kunne de ikke hjælpe
mig. Derfor håber jeg lidt jeg kan finde hjælp her.

mvh

Michael