Ensom killing?
Fra : Pernille Scharff

Dato : 19-11-01 12:02

Hej gruppe,

efter alle vores internat-kats-overvejelser "kom vi til" at tage på
katteudstilling i Vissenbjerg og faldt totalt for en lille Maine
Coon-fyr, som vi nu har fået hjem. Han er fra den 8. august og altså
lige over 3 måneder.

Han er vanvittig sød og kærlig og kommer troligt vandrende for at blive
taget op hver gang jeg sætter mig i lænestolen , men jeg synes han
går rundt og mjaver efter sin mor eller resten af killingerne temmelig
meget! Vi har stort set været hjemme hele weekenden og vi leger og
snakker med ham så meget vi kan. Skal han bare vænne sig til at være
alene-kat eller skal vi skynde os at anskaffe en "legekammerat" til ham?
Han lyder enormt "stakkels" når han går rundt og kigger efter andre
katte.....

Kattehilsner fra Pernille og lille Bagheera (han ligner altså ikke ret
meget en panter, mest en uldtot...)

Fra : Denise

Dato : 19-11-01 13:12

Hej Pernille

<klip>
> Skal han bare vænne sig til at være
> alene-kat eller skal vi skynde os at anskaffe en "legekammerat" til ham?
> Han lyder enormt "stakkels" når han går rundt og kigger efter andre
> katte.....

Jeg synes altid det er bedst, at have min. 2 katte aht til deres sociale
adfærd og
min egen samvittighed, så jeg ville skaffe mig en legekammerat til ham, jeg
ville
selvfølgelig skaffe en han i nogenlunde samme alder.
Havde han ingen søskende du kunne købe?

> Kattehilsner fra Pernille og lille Bagheera (han ligner altså ikke ret
> meget en panter, mest en uldtot...)

Min Blonde hedder faktisk Bagheera Blonde

Hilsen Denise

Fra : none@none.com

Dato : 22-11-01 11:32

Ja, giv ham en killing til legekammerat - det er meget sjovere. Eventuelt
fra internat eller én fra kuldet.

mvh
/Lars

Fra : Birgitte

Dato : 19-11-01 14:31

Hej Pernille
Tillykke med din lille fyr
-Jeg vil nok finde en legekammerat til ham, især fordi Maine Coon er meget
selskabelig.
Det behøver nu ikke at være en kuldsøskende, men blot en anden lille
killing.
Jeg håber du finder en løsning ret hurtig.
Mange miauuer fra Birgitte

DK. True Trust
www.truetrust.dk

---