Om at sutte/slikke pik....
Fra : Britta Madsen

Dato : 19-11-01 11:23

Hejsa...
Jeg er en frisk pige som godt vil have nogle fif til hvordan man bedst
slikker/sutter en fyr, så han får det godt at englene synger..........
Håber at der er nogle af jer her i gruppen der kan give mig nogle gode fif
så min mand kan se englene synge *ss*
Kunne også godt tænke mig nogle andre gode fif til hvad I mænd kan lide og
syntes er skønt???
Knus fra Britta

Fra : Chokmah Alias Rabias~

Dato : 19-11-01 17:27

On Mon, 19 Nov 2001 11:22:43 +0100, "Britta Madsen"
<bm_tigerdyr@get2net.dk> wrote:

HI Britta Madsen

>Hejsa...
>Jeg er en frisk pige som godt vil have nogle fif til hvordan man bedst
>slikker/sutter en fyr, så han får det godt at englene synger..........

Ohh ha den er svær - jeg kan f.eks kun sjældent mærke det + jeg er
hæmmet af at jeg ikke synest det er specilt sexet hvad nok er
forudsætningen for at man fra staten begynder at høre englene syng :)
men rent teknisk har jeg erfareret hvis du bruger kinderne og suger
ind ad i mod penis hovedet s sider - så kan selv jeg mærke det - hvis
der eller s rammes rigtigt !

> [...]
>så min mand kan se englene synge *ss*
>Kunne også godt tænke mig nogle andre gode fif til hvad I mænd kan lide og

well fuldstændig underkatelse fra kvindens side pisk & en rigemelig
høj smerte terskel - så skulle den vist være hjemme
hjertligst
Bo

Fra : Tomas O.

Dato : 19-11-01 17:21

Britta Madsen skrev:

> [...]
> englene synge *ss* Kunne også godt tænke mig nogle andre gode
> fif til hvad I mænd kan lide og syntes er skønt???

Det jeg skrev om hvordan man slikker en kvinde, vile jeg synes
var hammerlækkert hvis det blev gjort ligesådan på mig.

Der er altså ikke SÅ stor forskel på hvad de to køn kan lide.

--
Hilsen Tomas O. som mangler et sted at bo fra 01.01.02 1v eller
2v lejlighed, gerne fremleje i kortere tid helst i København

Fra : Matthias J.

Dato : 19-11-01 21:46

> [...]

>så min mand kan se englene synge *ss*
>Kunne også godt tænke mig nogle andre gode fif til hvad I mænd kan lide og

Tak for knuset
For mig personligt betyder en særlig "teknik" ikke så meget... lige på
bagsiden af hovedet er de fleste vel mest sensitive, "langt ned i
halsen" er nok mere for synet end det virkelig gør noget (bare
personlige erfaringer)
Hvad der helt sikkert giver et kick, er hvis det sker usædvanlige
steder (se det andet indlæg i dag om "skøre steder").
Desuden kan det være ret vigtigt at vide/aftale om det skal være del
af forspillet eller føre til orgasme - som bekendt er de fleste mænd
jo sat ud af spillet efter de kommer - og det er måske ikke lige hvad
du eller kæresten vil - så jeg tror det er ret vigtigt at vide om det
er ok at komme eller om det "bare" skal være nusseri.
Englene kan synge virkelig højt, hvis du samtidig har en finger i
enden på ham og masserer/stimulere prostata...

Så meget om det herfra

Fra : rick

Dato : 17-12-01 17:52

> [...]
> så min mand kan se englene synge *ss*
> Kunne også godt tænke mig nogle andre gode fif til hvad I mænd kan lide og

Hej,

Nu er indslaget jo lidt gammelt, så jeg ved ikke, om du læser det her endnu.
Jeg kom bare forbi gruppen og synes den var ret interessant at læse i

Men jeg havde altså lige to links i min "foretrukne", som jeg da lige så
godt kunne dele:
http://www.seas.ucla.edu/~chaplya/fel2.htm
http://www.jetlagdesign.com/sexguide/suck.html

Den sidste er godt nok en guide for bøsser, men læser man den, behøver det
ikke kun at være det.
Håber, du / andre kan bruge det til noget - selvfølgelig er det kun
vejledende - men for ikke at begynde på bar bund, er det jo fint...

Hilsen
rick....

Fra : Andersen

Dato : 18-12-01 03:42

Du skal bare ikke jave afsted. Gør det godt og grundigt, Langsomt og lad din
tunge have frit spil.
Bliv ved og lige inden han kommer. Klem lidt hårdere om hans lem, så han
ikke lige kan fyre den af med det samme. Han bliver så helt vild og vil bare
fyre det hele af..
Og så er det bare at tage imod !!

rick <rick@cool.dk+delete> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c1e2263$0$94371$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : MM

Dato : 18-12-01 12:27

Du kan jo også prøve at spørge ham...Han ved nok bedst hvor det er rigtig
godt
Venlig hilsen MM