Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
prøve
Fra : Erland Pillegaard

Dato : 19-11-01 10:24

prøve

Fra : Hans Pedersen

Dato : 19-11-01 19:19

On Mon, 19 Nov 2001 10:23:33 +0100, "Erland Pillegaard"
<pillegaard@privat.dk> wrote:

>prøve

Osse mig.. TDC's newsserver driller...

Hans Pedersen, Esbjerg
Web: http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-11-01 19:51

Hans Pedersen wrote:

> Osse mig.. TDC's newsserver driller...

Ja - ja.... men kunne I ikke bruge news:dk.test - eller i det mindste
cancel /slette jeres eksperimenter efter brug...:)

Fra : Jan H.

Dato : 20-11-01 11:47

Hej

> Ja - ja.... men kunne I ikke bruge news:dk.test - eller i det mindste
> cancel /slette jeres eksperimenter efter brug...:)

Problemet hos mig er at dk.test virker - mens dk.fritid.foto første virker
hvis man sletter alle indslag og indlæser på ny.

Så skal vi ikke denne gang tilgive *S*

MVH Jan H.
http://www.graphic-fantasy.dk/

Fra : Pico

Dato : 20-11-01 17:47

"Jan H." <jan@itco.dk> skrev i en meddelelse news:3bfa34a2$0$729$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej

> Problemet hos mig er at dk.test virker - mens dk.fritid.foto første virker
> hvis man sletter alle indslag og indlæser på ny.

Det har jeg gjort i forgårs, men den virker da ikke endnu hos mig, gør den
hos dig ?
I dag er dk.edb.system.ms-windows & dk.teknik.telefoni.isdn begyndt at virke,
nå BigBrother er vel snart slut, så får TDC vel tid til deres kunder.
Med venlig hilsen
Ib Pico
Pico@mail.dk
http://home9.inet.tele.dk/pico/

Fra : Henrik Boegh

Dato : 20-11-01 18:38

Niels Ebbesen told the rest of dk.fritid.foto:

[...]

> Ja - ja.... men kunne I ikke bruge news:dk.test - eller i det mindste
> cancel /slette jeres eksperimenter efter brug...:)

Nu er problemet bare det at TDCs newsserver uheldigvis har mistet nogle
af de indexes der holder øje med nyhedsgrupperne. Derfor kan dk.test
sikkert fint virke, mens dk.fritid.foto ikke virker.
Løsningen er at unsubscribe på en gruppe og subscribe på den igen. Så
får man nulstillet det lokale index af de enkelte nyhedsgrupper og
skulle være kørende igen.

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/index.php?side=usenet
*** There's an X_ to much in my email address ***

Fra : Jan H.

Dato : 21-11-01 02:09

> [...]
> Løsningen er at unsubscribe på en gruppe og subscribe på den igen. Så
> får man nulstillet det lokale index af de enkelte nyhedsgrupper og

Problemmet er bare at det skal man gøre hver gang man se de nye indlæg i
denne gruppe *S*
hos mig virker det det stadigevæk ikke, og det været sådan lige sine d.
15/11 - SURT -
Jan H.
http://www.graphic-fantasy.dk/

Fra : Jens Christian Jense~

Dato : 21-11-01 14:11

> Problemmet er bare at det skal man gøre hver gang man se de nye indlæg i
> denne gruppe *S*
> hos mig virker det det stadigevæk ikke, og det været sådan lige sine d.
> 15/11 - SURT -

Samme her - derfor læser jeg danske nyheder på news.sunsite.dk for tiden.

mvh
Jens Chr. Jensen