Køb af fiskestang
Fra : Jesper

Dato : 19-11-01 08:30

Hej´sa
Julen står for døren og jeg skal til at tænke på gaver, og det forholder sig
sådan at min far er bidt af en gal lystfisker, men da topstykket knækkede af
hans stang under en kamp med en 10 kg gedde i Skjernå så skal han have en
ny, og det er her jeres "ekspertise" er efterspurgt.
Jeg har ca. 800,- til rådighedog jeg skal have fat i den 9´ stang, og nu vil
jeg lige høre en der er mærker man skal holde sig fra og andre man bliver
nød til at købe, og eventuelt hvor jeg skal handle hvis jeg vil spare lidt
penge.

På forhånd tak
Jesper

Fra : i56

Dato : 19-11-01 09:29

"Jesper" skrev d. 19-11-01 08:30 dette indlæg :
> [...]
bliver
> nød til at købe, og eventuelt hvor jeg skal handle hvis jeg vil spare

Hej Jesper,

Da det er meget individuelt, hvilken type fiskestang man foretrækker,
vil jeg anbefale dig at se på din fars gamle stang og notere de
oplysninger, der står lige over håndtaget om fabrikat, type, længde,
kastevægt m.v. Med disse oplysninger i hånden, kan du henvende dig i en
af de større forretninger og sige at du skal have en tilsvarende stang.
Jeg ved ikke hvor i landet du bor, men hvis det er i Jylland kan jeg
f.eks. anbefale Østjysk Våbenhandel i Hedensted og Korsholm i Skjern.

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Rasmussen

Dato : 19-11-01 19:44

Hej Jesper

Prøv at kikke på www.godtgrej.dk de har altid et godt tilbud...

Mvh
Morten R

Fra : Jens K. Knudsen

Dato : 20-11-01 11:52

Hej Til gruppen

det med www.godtgrej.dk vil jeg gerne fraråde, de sender bare noget forkert,
så lover de at sende det rigtige, i løbet af et par dage, eller man kan få
pengene retur, det sker bare ikke, så det er lidt af en klam fidus, at
handle der.
Hilsen Jens Knudsen

Fra : Morten Rasmussen

Dato : 20-11-01 14:41