Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Værktøjslinje i Internet Explorer
Fra : Jacob

Dato : 19-11-01 08:09

Jeg kunne godt tænke mig at tilføje nogle web adresser i Værktøjslinjen. De
skal virke ligesom knappen som går til ens startside. Er nogen der har en
løsning?

--
Jacob

Fra : Michael Petersen

Dato : 19-11-01 12:29

aktiver værktøjslinien "Hyperlinks" under "Vis" -> "Værktøjslinier" og læg
dine links i mappen "hyperlinks" under "foretrukne"

Michael

Fra : Jacob

Dato : 19-11-01 13:21

> [...]

læg
> dine links i mappen "hyperlinks" under "foretrukne"

Jo det er jo meget godt men det var en knap jeg godt kunne tænke mig. Lige
nu har jeg en knap til Download Accelerator Plus som programmet selv har
installeret. Jeg kunne godt tænke mig at lave en lignende knap. Prøv at gå
ind i Vis -> Værktøjslinjer -> Tilpas. Her kunne jeg godt tænke mig min egen
knap men det er ikke muligt, men mon der ikke findes en løsning...?

--
Jacob