Gæt en location
Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 19-11-01 01:01

Som Peter Brandt Nielsen siger: Det er sjovt at remse film op.

Hvilken location har disse to fil til fælles:
Enemy at the Gates og
Barry Lyndon

Svaret kan finde findes på IMDB, men prøv at gætte først.

Og så den svære:
Olsen-banden i Jylland og
Lykken er en underlig fisk

Denne står ikke på IMDB, men det er den by jeg voksede op i, så det er
derfor, jeg ved det.

Find evt. selv på flere

--
Lars Kyndi Laursen, som ikke repræsenterer noget som helst

How to move a hippo:
<http://www.usps.gov/moversnet/howtopacka2.html#hippos>

Fra : Zeki

Dato : 19-11-01 09:57

Svaret er: Den samme location som den kommende 'Resident Evil' -film.

Zeki

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 19-11-01 12:56

On 19 nov 2001 Zeki enriched usenet with:

> Svaret er: Den samme location som den kommende 'Resident Evil' -film.

Korrekt. Var du omkring IMDB?

Du har ikke et bud på den anden? Olsen-banden i Jylland har ellers lige
været vist på TV2

Fra : JSMadsen

Dato : 12-12-01 15:15

Lars Kyndi Laursen skrev i meddelelsen ...
>Du har ikke et bud på den anden? Olsen-banden i Jylland har ellers lige
>været vist på TV2

Hvor var det henne så?

--
med venlig hilsen JONAS
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 45.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 12-12-01 19:10

On 12 dec 2001 JSMadsen enriched usenet with:

> Hvor var det henne så?

Oh, jeg havde ganske glemt at besvare spørgsmålet. Det er jo selvfølgelig
Hanstholm:
http://makeashorterlink.com/?J5C63193

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

Det er garanteret Keld Albrechtsens skyld...Alt er hans skyld...Han
kunne bare have ladet være... - Søren R i dk.edb.internet.udbydere