Enemy at the gates, KANON!
Fra : Andrew

Dato : 18-11-01 21:37

Hej

Jeg plejer ikke at være ovenud begejstret for store produktioner, men Enemy
At The Gates overraskede mig positivt.

Jeg synes at det er en utrolig vellykket film med flotte effekter og scener.
Den gør virkelig indtryk på én, og selvom at det er den dyreste produktion i
Europa (tror jeg) vader den ikke i den sædvanelig amerikanske
sentimentalitet og selv-dyrkelse!

Mvh And

Fra : Martin Møller

Dato : 18-11-01 22:56

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message

> Jeg plejer ikke at være ovenud begejstret for store produktioner, men
Enemy
> At The Gates overraskede mig positivt.

Også mig.

> [...]
> Den gør virkelig indtryk på én, og selvom at det er den dyreste produktion
> Europa (tror jeg) vader den ikke i den sædvanelig amerikanske

Nemlig.

Fra : Søren

Dato : 18-11-01 22:58

Jeg er enig! Så for et par dage siden Pearl Harbour og har stadig kvalmen
siddende højt i halsen :)

/Søren

Fra : Bo Hermansen

Dato : 21-11-01 18:01

Søren <viborg99@civil.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9t9aqp$oh7$1@sunsite.dk...
> Jeg er enig! Så for et par dage siden Pearl Harbour og har stadig kvalmen
> siddende højt i halsen :)
>
> /Søren

´Hej

Hvad havde du regnet med Søren?, en amerikans film med den title???

helt ærligt, det lyder som dem der brokkede sig over at de synes at
"Independence day" var "for Amerikansk-patriodisk"

Bo

Fra : Lars Raaum

Dato : 19-11-01 08:07

> [...]
Enemy
> At The Gates overraskede mig positivt.
>
> Jeg synes at det er en utrolig vellykket film med flotte effekter og

Fin og se på ja.. Men man får inntrykk av at Stalingrad var et slag hvor 10
stykker løp rundt og skjøt på hverandre i noen ruiner.
Så begynte det å gå dårlig for russerne... så tok vi en pause... og så vant
russerne og DA, når man så kolonnene med tyske-krigsfanger fikk man inntrykk
av hvor mange det var.
Begynnelsen klarte også å skape litt av helvetes-følelsen...
Men, totalt sett, fikk man ikke følelsen av det døde MASSER i Stalingrad.
Både av sult og kuler..

Kjærlighetshistorien var forutsigbar og platt...
Khrutsjov var ikke sånn i virkeligheten... og flere andre
historie-forfalskninger.

mine 2 cents

Lars