Cybercity - fastip?
Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 18-11-01 21:30

Kan det passe at for at få fast ip, så koster det hos CC 125kr/md?

--
Mvh,

Martin Rise Christensen

E-mail: martin@rise.dk
Http://www.rise.dk

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 18-11-01 22:02

It seems Martin Rise Christensen wrote:
> Kan det passe at for at få fast ip, så koster det hos CC 125kr/md?

Nej. Alle ADSL forbindelser hos CC har fast IP#. Det der koster noget og
som du muligvis forveksler med er produkt global IP som 4 IP adresser.

--
Kasper Mejlgaard, CC

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-11-01 22:07

Sun, 18 Nov 2001 21:30:02 +0100, skrev "Martin Rise Christensen"
<martin@rise.dk>:

>Kan det passe at for at få fast ip, så koster det hos CC 125kr/md?

Iflg. <http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/global_ip/>
gør det.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : supermand

Dato : 18-11-01 22:57

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> mumlede noget i

> Iflg. <http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/global_ip/>
> gør det.

ifølge ovenstående link gør det ikke.

citat:Global IP henvender sig til de af Cybercity's kunder, der ønsker en
offentlig IP-adresse. citat slut

Der er stor forskel på offentlig og fast ip adresse.

Fra : Mr_Allen

Dato : 18-11-01 23:09

Ok, bare et dumt spørgsmål, hvad er forskellen på offentlig IP ogg fast IP?

--
Regards

Mr_Allen
www.decan.org
Remove Capital letters in email....

Fra : Simon Skals

Dato : 18-11-01 23:25

It seems Knud Gert Ellentoft wrote:

>Iflg. <http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/global_ip/>
>gør det.

Nej.

Med alle de almindelige ADSL-produkter følger en fast, global
IP-adresse. Den kommer til at sidde på routerens yderside-
interface, dvs. der køres NAT. Det adskiller sig ikke fra
Tiscalis løsninger og TDC's Netexpres.

Hvis man vil have en fast, global IP-adresse på indersiden af
routeren (fx så en pc, firewall eller egen router kan bruge den),
skal man have det produkt, du linker til.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-11-01 16:05

"Simon Skals" <spam@gid.dk> wrote in message

>Det adskiller sig ikke fra
> Tiscalis løsninger og TDC's Netexpres

Jo, at Netexpress ikke har fast IP

Fra : Simon Skals

Dato : 19-11-01 17:15

It seems Bjarke Hansen wrote:

>Jo, at Netexpress ikke har fast IP

Ikke? Jeg troede ellers, det var kommet på plads.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-11-01 17:28

> Ikke? Jeg troede ellers, det var kommet på plads.

Nej det er det ikke. Ikke så vidt jeg eller 80808031 ved det.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-11-01 19:56

"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse
> Ikke? Jeg troede ellers, det var kommet på plads.

Ikke endnu...

Fra : Sensation

Dato : 20-11-01 15:29

> "Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ikke endnu...

Men kommer det ?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-11-01 16:31

"Sensation" <Sensatino@denmark.dk.not.valid> skrev i en meddelelse
> Men kommer det ?

Det skulle det gerne. Det har ihvertfald stået i kundevilkårene