Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon G1
Fra : mogens henckel

Dato : 18-11-01 20:19

Hejsa
NG

Er der nogen som kan sige plus/minus for dette kamera.....jeg er blevet
anbefalet dette !

mvh
Mogens@henckels.dk

Fra : J@N

Dato : 18-11-01 20:42

Det er et de bedste i klassen, om plus/minus læs her:

http://www.dpreview.com/reviews/canong1/

Jeg har selv et, men ville købe G2 i stedet, for en relativ lav merpris.

Jan

Fra : Garbis H. Sarafian

Dato : 23-11-01 15:58

Köp!

....eller en G2

G. Sarafian, Sverige

Fra : cloos

Dato : 18-11-01 21:26

> Er der nogen som kan sige plus/minus for dette kamera.....jeg er blevet
> anbefalet dette !

Et fint kamera, men ABSOLUT IKKE noget "point & shot-" kamera.

Se Pekka´s billeder: http://studio-on-the.net/photography/G1/index.html

Det skal da være meget billigt, hvis du vil købe det - det er jo en udgået
model - den nye G2 er forbedret på en lang række punkter, og er meget bedre
kamera.

I Danmerk må du ikke give mere end max 8.200,- incl. moms. for G2éren. (husk
at der følger 32Mb CF-card med G2 og kun 16Mb med G1).

Uanset om du køber G1 eller G2, SKAL du købe en tilhørende flash, nemlig
Canon Speedlite 420 til ca. 2.100,-.

Mvh, Steen.

Fra : Peter Andersen

Dato : 24-11-01 08:47

"cloos" <mail@REMOVEcloos4000.dk> wrote in message

> Et fint kamera, men ABSOLUT IKKE noget "point & shot-" kamera.
>
> Se Pekka´s billeder: http://studio-on-the.net/photography/G1/index.html

Jeg har intet at gøre med digital kameraer, de billeder der - er du gal hvor
er de flotte!! Jeg er virkelig imponeret!

v. Peter Andersen

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 18-11-01 21:58

Har eet, og er vældig glad for det.

+: Høj billedkvalitet, ret nem betjening, genial LCD-skærm, der kan bevæges
i alle retninger - virkelig brugbart, kvalitetsfornemmelse, lang
batterilevetid, m.m.

-: den manuelle fokus er lidt vanskelig og upræcis at bruge. Andre har nævnt
at autofokus´en kan have problemer i dårligt lys. Det har jeg dog kun
oplevet ganske få gange. En del støj i billederne, ved ISO højere end 100
(går til 400)

Køb under alle omstændigheder et større CF-kort. 16Mb rækker ikke langt.

/Asger Ellekrog

Læs mere, bl.a. hér:
http://www.dpreview.com/reviews/canong1/
- og som en anden også nævner, hér: