inkluderet side loader ikke uden at alle s~
Fra : tj

Dato : 18-11-01 19:34

Hej Gruppe,
Jeg vil æde min hat på, at det er mig der sidder og sover ... men jeg kan
ikke finde ud af hvorfor.

I tidernes morgen brugte jeg frames på min ynkelige lille familie side. Det
var ikke så godt med søgemaskiner etc.
Derfor fandt jeg denne mulighed i FP <!--webbot bot="Include"
U-Include="menubar.htm" TAG="BODY" -->
Det gør, at siden er nem at vedligeholde og søgemaskiner kan finde ud af det
igen.

Men til spørgmålet, hvis jeg ændrer i menubar.htm og uploader den, så ændrer
menuen sig ikke før, at jeg har uploadet de andre sider også ? Håber I
forstår hvad jeg mener. Det virker som om, at siderne ikke indlæser menubar
hver gang?

mvh Thomas

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-11-01 09:43

Det er fordi det er en savetime include så den bliver inkluderet når
du gemmer siden. Altså er det siderne som inkluderer den der skal
uploades. Gøres med en Publish | changed pages only.