Hvem er bedst?
Fra : Schwartz

Dato : 18-11-01 19:20

Jeg skal til at have ADSL,
men hvem er den bedste udbyder?

Fra : Kim Jensen

Dato : 18-11-01 19:47

> Jeg skal til at have ADSL,
> men hvem er den bedste udbyder?

På hvilket punkt? Pris? Support? Muligheder?

Jeg er selv meget tilfreds med CyberCity. Kører klippestabilt, fornuftig
pris, og giver desuden mulighed for "boost" hvis man fx lige skal have en
vild online-weekend

Kim Jensen
litewerx.com // kelvin8.com // newscaster.dk

Fra : Allan Møller

Dato : 18-11-01 19:51

> Jeg skal til at have ADSL,
> men hvem er den bedste udbyder?

Det ved jeg ikke. Men jeg ved at Tiscali er gode.
Stabile og en efter sigende god support.
Jeg har selv en Tiscaliforbindelse med router.
Den har ikke været nede i det sidste års tid.

Allan

Fra : Anders Houmark

Dato : 18-11-01 21:33

Allan Møller skrev i meddelelsen ...

>Det ved jeg ikke. Men jeg ved at Tiscali er gode.
>Stabile og en efter sigende god support.

Den ene gang jeg fik hjælp fra support var det en fin vejledning.

>Jeg har selv en Tiscaliforbindelse med router.
>Den har ikke været nede i det sidste års tid.

Heller ikke min, det kører rigtig godt.

Hvis jeg skulle ud og vælge adsl forbindelse igen ville valget falde på
Tiscali, pga. de er lidt billigere end cybercity. Cybercity ville dog også
gå an. Jeg ville bare ikke vælge TDC.. kender for mange som har problemer
med de der routere osv

--
Anders Houmark
Reality kills innocence.

Fra : Allan Møller

Dato : 18-11-01 22:14

> [...]
> gå an. Jeg ville bare ikke vælge TDC.. kender for mange som har problemer

Det er kunne lokke mig til at overveje CyberCity skulle være muligheden for
Boost.
Det kunne være rart når man henter Linux images ;)

-- Allan