Ang Cisco 775M ISDN Router
Fra : Keld Broe

Dato : 18-11-01 18:12

Er der lige en haj her!

Jeg har en Cisco 775 router, og skal have sat den op, men synes det Cisco
Fast Step er lidt overfladisk.

Er der en måde man kan nulstille routeren, og hvilken ip har den så ?
10.10.10.1 ?

Desuden synes jeg at med fast step, er det forskelligt om DHCP er slået til
eller fra. Er der ikke et bedre conf. program ?

Mvh
Keld B

Fra : Dan Mortensen

Dato : 18-11-01 18:54

"Keld Broe" <kello@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> eller fra. Er der ikke et bedre conf. program ?

Ja snup manualen og et console kabel og log på med et terminal program.

Så har du mere styr på det

set default resetter til "factory"

/Dan Mortensen

Fra : Keld Broe

Dato : 18-11-01 19:03

> Ja snup manualen og et console kabel og log på med et terminal program.
>
> Så har du mere styr på det
>
> set default resetter til "factory"

Yup... har fået den på nettet nu og DHCP serveren er oppe... fint...
Men nu er der noget jeg slet ikke fatter...

jeg kan hente filer med ftp, opdatere min Distributed.net med normal fart..
men jeg kan ikke surfe.. det går mega langsomt... som regel kommer der ca
20-50% af siden frem.. langsomt, og så kommer der ikke mere..

Andre ting virker normalt.. dvs online spil (god ping) alm ping --> fin...
skummel den ikke vil surfe...

Keld

Fra : Keld Broe

Dato : 18-11-01 19:12

Hmmm tror ikke den kan surfe overhovedet... kun cached sider viser den lidt
af... men en telnet www.host.dk 80 bringer data igennem.... øv bøv

Keld Broe

Fra : Keld Broe

Dato : 18-11-01 20:14

Når.. en gang i mellem kan den surfe LIDT... og andre gange ikke... ret
sjovt..men ikke for mig

Keld