står det helt stille på denne side ??
Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 18-11-01 18:09

Eller er det bare her hos mig, der er noget galt??

Ingen meddelelser i 3 dage!!!

Fra : Finn Jensen

Dato : 18-11-01 18:16

"Gitte & Thorleif" <mejsen@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Eller er det bare her hos mig, der er noget galt??
>
> Ingen meddelelser i 3 dage!!!

Nej der er masser af aktivitet

Jeg tror efterhånden TDC har et problem for flere indlæg dukker pludselig op
flere gange alle sammen fra TDC serveren.

Prøv at kigge internt i TDC grupperne om der er problemer. Jeg kan ikke
huske hvad disse grupper hedder da det er mange år siden jeg var hos TDC men
det er vist noget alá news:tele.internet eller news:tele.dk.internet eller
lign. du skal kigge efter.

--
Venligst
Finn Jensen

CC sendt til e-mailen også

Fra : Ann K

Dato : 19-11-01 08:53

Øhhh Finn - Har du sendt dit svar til privatadressen?
For hvis de har samme problem som jeg havde, så vil der altså ikke komme
nogen nye meddelelser frem... og de vil hverken kunne se deres spm eller
dit svar...
Det er nemlig rigtigt at news.inet.dk har store problemer i
øjeblikket... Har selv lige skiftet til sunsite af samme årsag
Mvh Ann

Fra : Finn Jensen

Dato : 19-11-01 11:02

"Ann K" <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse news:9tadrh$913$1@sunsite.dk...
> [...]
> Det er nemlig rigtigt at news.inet.dk har store problemer i
> øjeblikket... Har selv lige skiftet til sunsite af samme årsag

Hej,

Jo og nej . Sendte svaret til både NG og mail adr

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : JH

Dato : 18-11-01 20:45

> [...]
>
> Prøv at kigge internt i TDC grupperne om der er problemer. Jeg kan ikke
> huske hvad disse grupper hedder da det er mange år siden jeg var hos TDC

TDC har åbenbar store problemer med deres news i øjeblikkket. Prøv at logge
på sunsite.auc.dk, den er fri for alle og har alle indlæg, dog ikke binær
grupper.

Mvh Jan

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 19-11-01 20:48

Tak for henvendelser ang. dette emne. de kom heldigvis som privat mail, og
det var jo nyttigt, når der ikke var respons fra gruppen.