Skøre steder?
Fra : Michael Falkenberg

Dato : 18-11-01 16:41

Hej med jer!

Jeg kom lige til at tænke på....er der mange er af jer herinde der har haft
samleje "underlige" eller "unormale" steder??

Ku være lidt sjovt at høre om, hvis folk vil ud med det....

Jeg kan selv lægge ud. Mig og min kæreste har, bla., gjort det på skovbunden
en eftermiddag for 2 måneder siden =)

Mvh
Michael

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 19-11-01 07:41

"Michael Falkenberg" <Michael.falkenberg@mail.dk> wrote in message
> Hej med jer!
>
> Jeg kom lige til at tænke på....er der mange er af jer herinde der har
haft
> samleje "underlige" eller "unormale" steder??

*Rækker hånden op*

> Ku være lidt sjovt at høre om, hvis folk vil ud med det....
>
> Jeg kan selv lægge ud. Mig og min kæreste har, bla., gjort det på
skovbunden
> en eftermiddag for 2 måneder siden =)

Skovbunden?? I september måned?? Må have været koldt.. *GGG*

Har selv prøvet et toilet i Rødovre Centrum, på midten af Damhusengen, en
tilfældig baggård på Bredgade, i tørrerummet i vaskekælderen, fået blowjob
mens jeg kørte på en mørk landevej...

Jeg er da sikker på at der kommer andre sjove steder, som tiden går..

Fra : Tomas O.

Dato : 19-11-01 17:23

Michael Falkenberg skrev:

> [...]
>
> Jeg kan selv lægge ud. Mig og min kæreste har, bla., gjort
> det på skovbunden en eftermiddag for 2 måneder siden =)

Bagsædet i en HT bus linje 3 i myldertiden i juli måned. Min
daværende kæreste havde en meget kort sommerkjole på og satte sig
på skødet af mig og stak noget i min hånd, som ved nærmere
eftersyn viste sig at være hendes trusser. Så lynede hun ned og
tog den frem og satte sig til rette. Vi kørte sådan hele vejen
til endestationen i Sydhavnen

--
Hilsen Tomas O. som mangler et sted at bo fra 01.01.02 1v eller
2v lejlighed, gerne fremleje i kortere tid helst i København

Fra : Tomas O.

Dato : 19-11-01 17:35

Fra : Henning

Dato : 19-11-01 18:29

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message

> [...]
> eftersyn viste sig at være hendes trusser. Så lynede hun ned og
> tog den frem og satte sig til rette. Vi kørte sådan hele vejen

Hvad pokker? Gjorde i det 2 gange i træk. samme dag? *GGGG*

MVH
Henning

Fra : Tomas O.

Dato : 19-11-01 18:54

Henning skrev:

> "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message

> Hvad pokker? Gjorde i det 2 gange i træk. samme dag? *GGGG*

nej da *G* sunsite sucks i dag.

Fra : Henning

Dato : 19-11-01 18:26

> [...]
>
> Ku være lidt sjovt at høre om, hvis folk vil ud med det....
>
> Jeg kan selv lægge ud. Mig og min kæreste har, bla., gjort det på

I en tog-kupe mellem Østerport og Holte
før S-togenes tid

MVH
Henning

Fra : Michael Falkenberg

Dato : 21-11-01 23:06

=) Okay!

Anyone else?

Jeg har også prøvet det på et DSB lokum kl.01 =)
Det var ert skægt :)

Er der egentlig video-overvågning der?

Mvh
Michael

Fra : NH

Dato : 22-11-01 09:16

Hej Michalel

Beskriv nu nøje hvad der forgik hihihihi

Fra : Henning

Dato : 22-11-01 14:25

"NH" <nh@privat.dk> wrote in message
> Hej Michalel
>
> Beskriv nu nøje hvad der forgik hihihihi

Hej NH.

Vil du lige være rar, at tænke over den
svar/citat teknik der bruges i denne og
de fleste grupper på usenettet i øvrigt?

Klip det væk du ikke svare på og svar under
det du citerer.

MVH
Henning

Followup for evt. videre snak om brugen
af svar/citat teknik i :

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 04-01-02 22:42

Mon, 19 Nov 2001 18:25:56 +0100 skrev "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>

Hej Henning,

>I en tog-kupe mellem Østerport og Holte
>før S-togenes tid

Uhh, ja - ja mine S-togsoplevelser, havde jeg for en stund glemt

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Gert Kethmer

Dato : 22-11-01 19:21

> Jeg kom lige til at tænke på....er der mange er af jer herinde der har
haft
> samleje "underlige" eller "unormale" steder??

Tja, lads os se - engang til en nytårsaften mens jeg boede på kollegie i
Odense gik min kone (dengang kæreste) og jeg en tur for at få lidt luft, da
vi begge var lidt bimmelims....

Vi fik lyst og kastede os ind i en have, hvor jeg satte mig op af en
havemur. Hun satte sig oven på mig og det virkede ret frækt og dejligt.
Ingen af os fik noget af det for det hele koksede lidt - tøjet strammede,
krampe i lægmusklen, snurende hovedet, støj inde fra havens hus, faldende
rejsning og til sidst fælles grineflips-sammenbrud.

Skøn ting, selvom vi teknisk havde afbrudt samleje - vi nød det!

Gert

Fra : Sott

Dato : 24-11-01 01:14

Hej Michael :0)

> [...]
haft
> samleje "underlige" eller "unormale" steder??

Jaeh - hvor har jeg efterhånden ikke haft det *G*

> Ku være lidt sjovt at høre om, hvis folk vil ud med det....

Oki - du bad selv om det

Rådhuspladsen, sådan lige præcis rundt om hjørnet i en
busk (AV).

På en almindelig trappe (av, skinnebenene gjorde ondt
dagen efter, det kan ikke anbefales at ride i den stilling,
selvom det sikkert var fedt for fyren - godt der ikke kom
nogen BTW).

I et tog - et par gange, men det har mest været blowjobs.

I biler - på forsædet, meget lidt behageligt - på bagsædet
langt mere behageligt - bag i en varevogn, ret ok - blowjobs
mens fyren kørte var også ok (bare han ikke lukkede øjnene
eller mistede herredømmet *hehe*).

I en port, i en garage - dengang kunne fyren bære mig, mens
vi bollede op ad væggen (fed ting).

Sådan nærmest i en kælder, men lige udenfor døren*G*
(snørklet at forklare).

I vandet på stranden - det brød jeg mig faktisk ikke om.

I en skov, op ad et træ - mens resten af familien gik lidt
længere fremme *vild griner*

På en rasteplads - det var nu også i en bil, på forsædet
- hvilket minder mig om "de skide tyskere" (det var i
Tyskland).

På en campingplads for racerkører i Tyskland
(jep - det var samme tur, samme fyr) og det var sgu'
kinky at vågne op til lyden af en mandsstemme over
kæmpe højttalere *achtung, achtung - führerlage*
eller hvordan det nu staves... fed ting, fed tur - ussel
fyr *GGG*

På toilettet til diverse fester - man kan godt nok få nogle
smørrede grin med på vejen bagefter *hehe* især når
toiletbrættet knækker (pinligt, pinligt).

Kan ikke lige komme på mere i skrivende stund

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Tenere

Dato : 13-12-01 15:51

Op af en lygtepæl på Søborg Hovedgade.

Ja mulighederne er jo mange.

Tenere

Fra : Amie

Dato : 13-12-01 16:30

Hejsa

Jeg tænder selv utroligt meget på sex offentlige steder, så jeg har prøvet
det en del. De fedeste oplevelse havde jeg dog mens jeg boede i England, da
vi ikke rigtigt kunne gå inden for ( man må jo ikke have fyre på værelset
*LOL* )

Det er helt utrolig mange steder man kan gøre det hvis man ingen trusser har
på, bukser der er åbne i bunden og bækkenmuskler der er ordentligt trænet..
så kan man faktisk dyrke sex midt på et disk uden at folk opdager det *S* ..
det var helt klart noget både min veninde og jeg gjorde tit.. jo mere man
kunne chokere jo sjovere var det *LOL*

Skal man udenfor så er legepladser altid en fryd.. der er jo både gynger og
vipper som man kan have det sjovt på. Fodboldbaner er også sjove at løbe
nøgne rundt på. En enkel gang var det kirkegården det gik ud over.. det ved
jeg ikke helt hvordan jeg har det med idag, men dengang var man jo ligeglad
*S*

Det ultimative var dog i et blomsterbed midt på en gå gade.. Det var
hyggeligt nok indtil politiet kom og bad os om at tage noget tøj på *fnis*
Det var dog utrolig pinligt de følgende måneder, da det var en lille by og
alle jo kendte "danskerne" :)

I Danmark er det mere de "normale" steder der er prøvet .. skoven, standen,
bilen, baggården, offentlige toiletter osv..

Det skal lige sige at alle disse oplevelser er sket om natten, så der har
ikke været nogen chancer for at børn kom forbi. Det er noget jeg er ret
påpasselig med, da der absolut ikke må være nogen chance for at et barn skal
se den slags.

Nå-men.. det var bare lidt af mine oplevelser *Fnis*
Amie

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 04-01-02 22:40

Sun, 18 Nov 2001 16:40:50 +0100 skrev "Michael Falkenberg"
<Michael.falkenberg@mail.dk>

>Jeg kom lige til at tænke på....er der mange er af jer herinde der har haft
>samleje "underlige" eller "unormale" steder??

Hmmm...

Op ad et træ i en skov
I foldboldmålet på en fodboldbane
I en 2CV mens landsbyposten kiggede på
På toilettet i det lokale supermarked
På en affaldskontainer v/ en rasteplads
På næst-bagerste venstre sæde i en DC8 på vej til sverige
I et legehus på en skole søndag eftermiddag
I en forladt skurvogn
I en opgang på Nørrebro; vådt og ulækkert
På toppen af himmelbjerget (jeg troede dengang at det var Danmark's
højeste punkt)

Min hukommelse er dog lidt "rusten" for de mere "offentlige" steder, så
mere husker jeg ikke

>Jeg kan selv lægge ud. Mig og min kæreste har, bla., gjort det på skovbunden
>en eftermiddag for 2 måneder siden =)

Det er dejligt i en skov!

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Anita

Dato : 07-01-02 13:06

"Michael Falkenberg" og "Rene' Hjorth" skrev

> [...]
> højeste punkt)
>
> Min hukommelse er dog lidt "rusten" for de mere "offentlige" steder, så

Jeg kom til at tænke på, at der da må være nogle af jer, som gennem tiden er
blevet opdaget i færd med sex-akten, eller hvad? Og er det igrunden ikke
ulovligt at dyrke sex offentligt?

Venlig hilsen Anita

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 07-01-02 17:17

> Jeg kom til at tænke på, at der da må være nogle af jer, som gennem tiden er
> blevet opdaget i færd med sex-akten, eller hvad? Og er det igrunden ikke
> ulovligt at dyrke sex offentligt?

2. kapitel i politivedtægten for Århus Politikreds.
§ 5. Det er forbudt på eller ud til en vej eller andre steder, hvortil
der er almindelig adgang, at vise uanstændig opførsel, f.eks. ved
uanstændige ord eller handlinger, ved uanstændig blottelse af legemet
eller ved at opfordre til utugt.

Selvom reglerne er forskellige i de enkelte politikredse, så tror jeg at
denne lov er ret almindelig.

/Trine

Fra : Sking aka Crash Over~

Dato : 08-01-02 04:11

"Trine Kornum Christiansen" <tkc@mail.dk> wrote in message

[...]

'uanstændige ord' ? Dvs. fræk snak er forbudt? vildt!

Fra : Tomas O.

Dato : 07-01-02 19:39

Sking aka Crash Override skrev:

> [...]
>: utugt.
>
> 'uanstændige ord' ? Dvs. fræk snak er forbudt? vildt!

Man bliver nok ikke straffet for lige det medmindre man bliver
anmeldt af en, der findes ens opførsel stødende

Det samme gælder nok alt det andet i vedtægten medmindre politiet
lige kommer forbi og ikke kan sidde det overhørigt.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Leonard

Dato : 07-01-02 19:41

>'uanstændige ord' ? Dvs. fræk snak er forbudt? vildt!

Hvis det kan virke stødende på tilhørere, der ikke selv har valgt at
være tilhørere, så er det vel ike så vildt?
Det er vel også den bestemmelse, der gør det ulovligt at kalde en
tilfældig forbipasserende bedstemor for en gammel havneluder.
--
Leonard

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 07-01-02 20:08

On Mon, 7 Jan 2002 19:10:35 -0800, "Sking aka Crash Override"
<i.crashed@mainframen.dk> wrote:

> [...]
>: eller ved at opfordre til utugt.
>
>'uanstændige ord' ? Dvs. fræk snak er forbudt? vildt!

gider du ikke rette din dato på din pc til dansk tid ?

MvH
Bo
fut :dk.snak.off-topic

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-01-02 22:00

Mon, 7 Jan 2002 13:05:39 +0100 skrev "Anita" <anita@mail1.stofanet.dk>

Hej Anita,

>Jeg kom til at tænke på, at der da må være nogle af jer, som gennem tiden er
>blevet opdaget i færd med sex-akten, eller hvad?

Jeg er faktisk aldrig blevet "opdaget", udover den ene gang hvor et
avisbud "opdagede" os og kiggede med - heldigvis, for det ville have
ødelagt oplevelsen En akt i et halvfyldt DSB-tog, jeg for en stund
havde glemt, var dog ikke just særligt diskret.

>Og er det igrunden ikke ulovligt at dyrke sex offentligt?

Jeg *tror* egentlig kun at det er tilfældet hvis du er til gene for
andre; altså gør det et fuldtud offentlig og befærdet sted?

René
www.rene.hjorth.com