SHREK???
Fra : PRESTIJ

Dato : 18-11-01 15:54

Er der nogen der ved hvornår subject kommer på REG2??

Fra : Jakob Madsen

Dato : 18-11-01 16:13

Den kom i mandags i England, i Danmark kommer den vist den 3. April!

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-11-01 18:04

Jakob Madsen wrote in dk.kultur.film

> Den kom i mandags i England, i Danmark kommer den vist den 3. April!

Hernede i Spanien udkom den den 7 november. Rigtig lækker kvalitets-
DVD.
Med venlig hlsen
Lars Hoffmann

Fra : Kim Frandsen

Dato : 18-11-01 18:30

On Sun, 18 Nov 2001 15:53:52 +0100, "PRESTIJ" <prestij@ishoejby.dk>
wrote:

>Er der nogen der ved hvornår subject kommer på REG2??

Jeg købte den i mandags i London, og fik et par Shrek ører med i købet

--
Live Long And Prosper,
Kim Frandsen - kim-frandsen@fabel.dk - ICQ# 9569527

Fra : KNL DtP

Dato : 18-11-01 18:59

"PRESTIJ" <prestij@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved hvornår subject kommer på REG2??

Hvis du kan nøjes med engelsk undertekster, så ta' og køb den som region 1 i
den lækre 2-disc udgave. Jeg gav 190 kr. inkl. porto hos Future
Entertainment <http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=2070>

Feeed underholdning!!

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : Tenzel Kim

Dato : 18-11-01 19:07

> Hvis du kan nøjes med engelsk undertekster, så ta' og køb den som region 1
> den lækre 2-disc udgave. Jeg gav 190 kr. inkl. porto hos Future
> Entertainment <http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=2070>

Ifølge Future Ent er der gratis fragt. Gælder dette også udenfor England??
Udfra din pris ser det sådan ud men kunne godt tænke mig lige at være
sikker.

Tenz.

Fra : Martin Møller

Dato : 18-11-01 19:55

> Ifølge Future Ent er der gratis fragt. Gælder dette også udenfor England??

Ja, der er gratis fragt til Danmark, uanset hvor mange DVD´er du bestiller
!!

Fra : PRESTIJ

Dato : 18-11-01 21:30

Jeg kan sagtens leve uden tekster og alt det der....

meeen der mere den lille herhjemme.....når de snakker et andet sprog end
Dansk kalder hun det for cirkus sprog...og fatter ikke en meter og bliver
ked af det.

KOM NU DANMARK.....KOM NU DANMARK!!!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-11-01 19:42

> Hvis du kan nøjes med engelsk undertekster, så ta' og køb den som region 1
> den lækre 2-disc udgave. Jeg gav 190 kr. inkl. porto hos Future
> Entertainment

vil det sige at når du betaler postbudet så giver du kun prisen for filmen?
skal man have kreditkort?

sniper_Nolight

Fra : KNL DtP

Dato : 20-11-01 22:15

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> vil det sige at når du betaler postbudet så giver du kun prisen for
filmen?
> skal man have kreditkort?

Ja, man skal bruge Visa o.l. når man handler hos Future Entertainment, men
altså ingen told, moms eller porto på priserne.

Så det er bare frem med lommeregnerne. [Prisen i pund] * 11,957 (regn
hellere med kurs 1200) = [Pris i Dkr.]. Pengene bliver trukket omtrendt
samme dag de sender, og der går vel tre til fire dag fra bestillingen er
lagt til du står med filmen. Lækkert sted at handle

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 21-11-01 12:31

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@privat.tdcadsl.dk> wrote in message
> vil det sige at når du betaler postbudet så giver du kun prisen for
filmen?
> skal man have kreditkort?

Du betaler slet ikke postbudet. Du betaler firmaet direkte med KK, eller
VISA/Dankort når du bestiller filmen.

Joakim