inputStreamReader
Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 18-11-01 14:34

Når jeg kompilerer min kode (en netværks-applikation) får jeg følgende fejl:

Class inputStreamReader not found in type declaration.

Da jeg er rimelig nybegynder ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre ved dette
problem. Skal jeg importere en eller anden java-pakke (jeg har allerede
importeret java.io.*, java.net.* og java.applet.*). Eller ... ?

Linien med fejlen er foresten:

in = new BufferedReader(new inputStreamReader(sck.getInputStream()));

.... hvor sck er en Socket.

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Bear

Dato : 18-11-01 15:23

InputStreamReader med stort I. Alle klasser starter med stort bogstav Java
(pakker er skrevet udelukkende med små bogstaver)

Bear
ICQ: 2745075

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-01 15:36

"Bjarke Walling Petersen" <bwp@bwp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Linien med fejlen er foresten:
>
> in = new BufferedReader(new inputStreamReader(sck.getInputStream()));

Hej Bjarne,

Ret inputStreamReader til InputStreamReader så skulle det spille
Java er meget følsom overfor store/små bogstaver !

Søren Staun Jørgensen

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 18-11-01 16:39

In <3bf7b8e9$0$225$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> "Bjarke Walling Petersen" <bwp@bwp.dk> writes:

>Når jeg kompilerer min kode (en netværks-applikation) får jeg følgende fejl:

>Class inputStreamReader not found in type declaration.

Det er fordi klassen hedder: InputStreamReader
dvs med stort I. Alle standard klasser starter med stort bogstav.

/Mvh
Martin

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 21-11-01 19:00

Mange tak... det hjalp!

- Bjarke Walling Petersen

--
Posted from 0x503f74c2.arcnxx9.adsl-dhcp.tele.dk [80.63.116.194]