Isdn og Adsl
Fra : Onix

Dato : 18-11-01 12:19

Hej NG !

Jeg har netop fået Adsl via Cybercity, som har opsat ekstra telefon stik til
adsl forbindelsen. Samtidig har jeg ISDN hos Teledanmark, men ønsker nu at
afmelde Isdn, da jeg har alm. analog telefon.

Mit spørgsmål går på følgende;

Skal jeg gøre min ADSL udbyder Cybercity opmærksom på, at jeg nedtager min
ISDN forbindelse hos TDC ? Dvs. vil det gøre nogen forskel i forhold til min
ADSL forbindelse ?

Kan jeg mundligt gå ned i min TDC butik og opsige ISDN abonnementet ? og
skal nt-boksen afleveres der ?

Mvh¨

Onix

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 18-11-01 16:48

Hej

"Onix" <3kantsomr@ofir.dk> wrote:

> [...]

>ISDN forbindelse hos TDC ? Dvs. vil det gøre nogen forskel i forhold til min

Nej, de 2 ting har i dit tilfælde ikke noget med hinanden at gøre.

>Kan jeg mundligt gå ned i min TDC butik og opsige ISDN abonnementet ?

Det kan du godt, du kan også blot ringe til TDC.

>og skal nt-boksen afleveres der ?

Normalt betragtes NT boxen som et alm. telefonstik, og bliver siddende
på adressen selv om du opsiger dit ISDN abb. Står iøvrigt også eet
eller andet sted i betingelserne.

--
M.v.h. Ole®